Äntilgen RS !!! :D:D

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Aprilia rs 125 06 GP White ! :D
:D :D Det blev en 06:a till slut !! :D Fyfan va fin den är !! tyvärr inga bilder, men d e GP White och ja har inge körkort än så ja fårinte köra runt mer än i kvarteret av far min.. :p men jag tog teorin i förrigår så nu äre bara uppkörning kvar.. ;P Ska försöka få upp bilder.. men min dator e paj så ja får se hur d går.. jävligt skönt drag fastän ja inte varit över 6k varv.. inte inkörd så ja håller mig till handboken lr va den heter.. "upp till 80 mil under 6k rpm...) jävlar va den e värdvarenda öre !! :D:tummenupp :D

Niick

Smirnoff <3
Gick med
8 May 2006
Hoj
Aprilia -06
DjFlow skrev:
2372498 :D :D Det blev en 06:a till slut !! :D Fyfan va fin den är !! tyvärr inga bilder, men d e GP White och ja har inge körkort än så ja fårinte köra runt mer än i kvarteret av far min.. :p men jag tog teorin i förrigår så nu äre bara uppkörning kvar.. ;P Ska försöka få upp bilder.. men min dator e paj så ja får se hur d går.. jävligt skönt drag fastän ja inte varit över 6k varv.. inte inkörd så ja håller mig till handboken lr va den heter.. "upp till 80 mil under 6k rpm...) jävlar va den e värdvarenda öre !! :D:tummenupp :D

Dom är sååå heta! har en svart 06a:p handboken = bullshit:p det ska varvas!! min har bara gått 14 mil än sålänge:p

PEPPO!

Soon to be a man
Gick med
29 Jun 2005
Hoj
Aprilia RS125 Tuono -04
Haha jävligt bra drag även fast du inte varit över 6k? :> Då har du inte ens kört moppe va? :)

Grattis som fan, en riktigt het hoj enligt mig. Klara uppkörningen och hoppas på att den håller, så har du nog gjort ett jävligt bra köp! :tummenupp

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Aprilia rs 125 06 GP White ! :D
PEPPO! skrev:
2372567 Haha jävligt bra drag även fast du inte varit över 6k? :> Då har du inte ens kört moppe va? :)

Grattis som fan, en riktigt het hoj enligt mig. Klara uppkörningen och hoppas på att den håller, så har du nog gjort ett jävligt bra köp! :tummenupp
hahah joo d klart, men asså d e bra för att vara nu i början mena jag.. ja gilla d iaf ;D haha aaru ja borde klara uppkörningen.. och på tal om håller.. kolla inlägget ja skrivit.. redan problem :S:mad:

_Nille_

Eh? :F
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
KTM Duke II
PEPPO! skrev:
2372567 Haha jävligt bra drag även fast du inte varit över 6k? :> Då har du inte ens kört moppe va? :)

Grattis.. :) .. hehee, jaa, otroligt drag vid 6k :rolleyes: typ som moppe :yoparty

JojjeL

Söt som socker.
Gick med
2 Apr 2006
Hoj
Aprilia <R>äser<S>kit
PEPPO! skrev:
2372567 Haha jävligt bra drag även fast du inte varit över 6k? :>

önskar jag också kände så.. hade varit mycket roligare att åka fort då :) och mindre farligt att få adrenalin från hastigheten :p

Nyheter
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska