Äntligen.... :D

Klahr

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
xt125x -06
Nu har jag klarat uppkörningen och kan nu ut och bränna på vägarna. :yoparty

Undra bara om det finns några mc-folk i göteborgs trakterna som har lust med att träffas och åka. :tungan

Hulster

Oh Reeeaally?
Gick med
23 Mar 2006
Hoj
Crescent
Grattis!! :cpparty självklart vill jag ut och glida. Pm:ar min msn så kan vi snacka om när och var och så:)

Tozerd

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2006
Hoj
Honda CBR 600RR -07
Jag hänger gärna med dig så fort ja har klarat allt :) Men kuggade på teori provet igår fick 50 poäng lite ströande va ju så nära ska dock ha omrprov den 7.. Men gärna somsagt när ja blir klar med allt :)

Du ska ha ett Grattis också :)

gileraaa

To start press any key, where´s the any?
Gick med
6 Jul 2006
Hoj
har en vild ktm som jag har fått äran att tämja
Klahr skrev:
2406911 Nu har jag klarat uppkörningen och kan nu ut och bränna på vägarna. :yoparty

Undra bara om det finns några mc-folk i göteborgs trakterna som har lust med att träffas och åka. :tungan
grattis:tummenupp

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Klahr skrev:
2406911 Nu har jag klarat uppkörningen och kan nu ut och bränna på vägarna. :yoparty

Nån som skulle behöva lite körsällskap är min vän; Mad6, kallar han sig på forumet. hans finns i listan som en ovan länkade upp. han bor starx utanför gbg och är säkert på att köra lite med dig. :tummenupp

hade gärna hängt med men jag har fortfarande körningen kvar:/

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Klahr skrev:

Var i göteborg bor du? det är lixom rätt stort, typ bor du i partille lr nåt åt de håller är det en jävla bit till mej (toslanda), jag har la 3 mil lr nåt inte till centrala stan.

Sebbe_H

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Ducati Hypermotard 939 -17
t4pp3r skrev:
2409187 Var i göteborg bor du? det är lixom rätt stort, typ bor du i partille lr nåt åt de håller är det en jävla bit till mej (toslanda), jag har la 3 mil lr nåt inte till centrala stan.

3 mil är det nog knappast, om du inte bor längst ut vid öarna, då är det väl 2 max.

Men jag hänger gärna på och kör om nån vecka eller så, uppkörning kvar bara:D

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Sebbe_H skrev:
2409299 3 mil är det nog knappast, om du inte bor längst ut vid öarna, då är det väl 2 max.

Men jag hänger gärna på och kör om nån vecka eller så, uppkörning kvar bara:D

det är just vad jag gör. har först 3 km till den stora vägen å sen e de la 5 km till torslandakrysset lr nåt, vet inte exakt men jag kan mäta nästa ggn jag övningskör. jag har oxå uppkörningen kvar, rätt långt kvar på körskolan dock men jag ska ha de innan vinterna har jag bestämt mej för. vart i gbg bodde du?

Edit: såg att du hade gg. har en poalre som har gg å en som letar som en dåre så jag lär ligga en jävla bit efter om jag inte lyckas lura mä mej nån mä 4t:D men jag e van sen moppetiden så de e lungt:tummenupp

Sebbe_H

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Ducati Hypermotard 939 -17
t4pp3r skrev:
2409495 det är just vad jag gör. har först 3 km till den stora vägen å sen e de la 5 km till torslandakrysset lr nåt, vet inte exakt men jag kan mäta nästa ggn jag övningskör. jag har oxå uppkörningen kvar, rätt långt kvar på körskolan dock men jag ska ha de innan vinterna har jag bestämt mej för. vart i gbg bodde du?

Edit: såg att du hade gg. har en poalre som har gg å en som letar som en dåre så jag lär ligga en jävla bit efter om jag inte lyckas lura mä mej nån mä 4t:D men jag e van sen moppetiden så de e lungt:tummenupp

Okej, bor på hisingen, eriksberg, inte långt ifrån dig.

Japp en gg har jag, kul med lite mer som har en:D Man behöver ju inte ligga på maxgas hela tiden:D kan ju vänta på dig med :D haha

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Sebbe_H skrev:
2413060 Okej, bor på hisingen, eriksberg, inte långt ifrån dig.

Japp en gg har jag, kul med lite mer som har en:D Man behöver ju inte ligga på maxgas hela tiden:D kan ju vänta på dig med :D haha

Eriksberg:O. jag bodde där innan, lindholmen för å vara exakt. Och det är där mina polare mä gg bor, en bor på londholmen å en upp i bräcke.:tummenupp

Klahr

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
xt125x -06
t4pp3r skrev:
2409187 Var i göteborg bor du? det är lixom rätt stort, typ bor du i partille lr nåt åt de håller är det en jävla bit till mej (toslanda), jag har la 3 mil lr nåt inte till centrala stan.

Om jag ska vara helt ärlig bor jag ca 3-4 mil utanför mot borås hållet.. men det skulle vara uppskattat om man kunde bränna lite... :rolleyes:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Klahr skrev:
2415980 Om jag ska vara helt ärlig bor jag ca 3-4 mil utanför mot borås hållet.. men det skulle vara uppskattat om man kunde bränna lite... :rolleyes:

De ska säkert gå å lösa. jag börjar dock bli jävligt tveksam till om jag får mitt kort i år. finns inga tider som jag kan pga av skolan så jag vettefan om jag hinner, ska in å tjöta mä min lärare nån dag å se va han säger.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...