Krattis krabben!Klahr skrev:2406911Nu har jag klarat uppkörningen och kan nu ut och bränna på vägarna.![]()
Undra bara om det finns några mc-folk i göteborgs trakterna som har lust med att träffas och åka.![]()
grattisKlahr skrev:2406911Nu har jag klarat uppkörningen och kan nu ut och bränna på vägarna.![]()
Undra bara om det finns några mc-folk i göteborgs trakterna som har lust med att träffas och åka.![]()
Nån som skulle behöva lite körsällskap är min vän; Mad6, kallar han sig på forumet. hans finns i listan som en ovan länkade upp. han bor starx utanför gbg och är säkert på att köra lite med dig.Klahr skrev:2406911Nu har jag klarat uppkörningen och kan nu ut och bränna på vägarna.![]()
Klahr skrev:2406911Nu har jag klarat uppkörningen och kan nu ut och bränna på vägarna.![]()
t4pp3r skrev:2409187Var i göteborg bor du? det är lixom rätt stort, typ bor du i partille lr nåt åt de håller är det en jävla bit till mej (toslanda), jag har la 3 mil lr nåt inte till centrala stan.
Sebbe_H skrev:24092993 mil är det nog knappast, om du inte bor längst ut vid öarna, då är det väl 2 max.
Men jag hänger gärna på och kör om nån vecka eller så, uppkörning kvar bara![]()
t4pp3r skrev:2409495det är just vad jag gör. har först 3 km till den stora vägen å sen e de la 5 km till torslandakrysset lr nåt, vet inte exakt men jag kan mäta nästa ggn jag övningskör. jag har oxå uppkörningen kvar, rätt långt kvar på körskolan dock men jag ska ha de innan vinterna har jag bestämt mej för. vart i gbg bodde du?
Edit: såg att du hade gg. har en poalre som har gg å en som letar som en dåre så jag lär ligga en jävla bit efter om jag inte lyckas lura mä mej nån mä 4tmen jag e van sen moppetiden så de e lungt
![]()
Sebbe_H skrev:2413060Okej, bor på hisingen, eriksberg, inte långt ifrån dig.
Japp en gg har jag, kul med lite mer som har enMan behöver ju inte ligga på maxgas hela tiden
kan ju vänta på dig med
haha
t4pp3r skrev:2409187Var i göteborg bor du? det är lixom rätt stort, typ bor du i partille lr nåt åt de håller är det en jävla bit till mej (toslanda), jag har la 3 mil lr nåt inte till centrala stan.
Klahr skrev:2415980Om jag ska vara helt ärlig bor jag ca 3-4 mil utanför mot borås hållet.. men det skulle vara uppskattat om man kunde bränna lite...![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |