jag tror man kan säga om er båda, att ni är nordkoreas framtida svar på 'the dharma initiative' ni lär få uppleva saker ni inte bad om
http://sv.wikipedia.org/wiki/DHARMA_Initiative
Man borde skicka dit varenda jefla snorjärs under 15 i två veckor så dom får lära sig lite hyffs! rdning&reda
Hehe, håll med om att det vore häftigt att åka dit och uppleva 1950-talet i verkligheten istället för på bara bild eller film.
...har du blivit kallad 'gubbe' av dem
vaddå, då behöver ju jag bara dra till malmö...
Tjäften på're, pojCkfitta
Man borde skicka dit varenda jefla snorjärs under 15 i två veckor så dom får lära sig lite hyffs! rdning&reda
Öhh, nu har jag bara varit i Malmö några gånger men att jämföra Nordkorea med Malmö var någonting nytt.
Öhh, nu har jag bara varit i Malmö några gånger men att jämföra Nordkorea med Malmö var någonting nytt.
...och du har varit i nordkorea, hur många gånger då?
Exakt, bättre att jämföra med Norrköping.
Nja, inte än men det fins ju resor dit nu så... [/SIZE]
Men 2 veckor, är inte det lite väl lite?
precis, så ta dig dit först och semestra igenom en del skörbjugg och annat exotiskt...
Ville inte gå ut för hårt, finns ju allt från djurrättsaktivister till Yama Virgo-typer här, man får ligga lite lågt ibland
Sveriges Peking = Nordkorea? Hmmm...
(Norrköping kallas för peking)
Ville inte gå ut för hårt, finns ju allt från djurrättsaktivister till Yama Virgo-typer här, man får ligga lite lågt ibland
Men ska jag vara helt ärlig så har jag flera gånger funderat på varför vi inte utnyttjar Öland, Gotland & Åland mer än vad vi gör :alcatraz
Min tanke är att.. Från födsel upp till 15 tvingas man bo i uppfostringsläger vid Långe Jan, sen får man komma in till fastlandet och bo med övrig befolkning. Missköter man sig på fastlandet så är det third-strike-systemet som gäller, med livstid på Åland som följd. Skulle man klara sitt liv på fastlandet utan några värre fadäser så får man vara kvar där tills man slutar jobba, då är det Gotland och pensionärsläger som gäller, gäller även vid långttidssjukskrivning osv.
Nu har jag inte räknat så där jättenoga än då jag har diverse logistikproblem att ta itu med först. Men skjuter jag från höften så tror jag lätt att Svea skulle kunna sparar upp mot 5000 miljarder på denna deal, sett till en 10års period, samt att ett samhälle utan stöddiga snorjärsar och illaluktande 65+'are vore bra mycket skönare än hur vi har det idag
Men nu presenterar sig ju Nord'is som ett mer & mer hett alternativ. Tar Kim emot folk gratis? Om så är fallet kan vi byta ut Gotland mot Nord i ovanstående plan, dom har ju trots allt byggt en rätt tuff räserbana där nu
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari