Äntligen ny hemsida... (www.kspracing.com)

flykay76

[flaj-kej] #76 ERF - REC
Gick med
4 Jun 2004
Sådär, nu är den nääästan klar.
Efter att ha varit utan hemsida 2006 så känns det riktigt bra att presentera min sajt kspracing.com för 2007! :)

Lite detaljer kvar bara.
Galleriet är lite rörigt och en del sponsorer från förra året ligger kvar även om dom inte är klara för säsongen (men jag hoppas att jag inte behöver ta bort dom...)
Nyhetssidan har äldre nyhter som jag ska lägga i tidsordning.
Jaja... hur som helst, tyckte det var dags att lägga den online så får jag fixa under tiden!
Stort tack till Peter Espinoza som har hjälpt mig!

Kolla in sidan och skriv gärna kommentarer och synpunkter:

www.kspracing.com

:tummenupp

.

Sådär, nu är den nääästan klar.
Efter att ha varit utan hemsida 2006 så känns det riktigt bra att presentera min sajt kspracing.com för 2007! :)

Lite detaljer kvar bara.
Galleriet är lite rörigt och en del sponsorer från förra året ligger kvar även om dom inte är klara för säsongen (men jag hoppas att jag inte behöver ta bort dom...)
Nyhetssidan har äldre nyhter som jag ska lägga i tidsordning.
Jaja... hur som helst, tyckte det var dags att lägga den online så får jag fixa under tiden!
Stort tack till Peter Espinoza som har hjälpt mig!

Kolla in sidan och skriv gärna kommentarer och synpunkter:

www.kspracing.com

:tummenupp

.
Mycket välstrukturerad och trevlig sida. Många andra hemsidor är ganska stökiga i sina försök att vara "häftiga". Texten är bra; saklig, informativ och med ett bra tilltal. Ett sista korrektur hade dock varit på sin plats, där finns en del skriv/slarvfel. Men på det hela en mycket trevlig sida :)

Mycket välstrukturerad och trevlig sida. Många andra hemsidor är ganska stökiga i sina försök att vara "häftiga". Texten är bra; saklig, informativ och med ett bra tilltal. Ett sista korrektur hade dock varit på sin plats, där finns en del skriv/slarvfel. Men på det hela en mycket trevlig sida :)
Håller med Bingo, en trevlig och snygg sida :tummenupp

Men det här kan man ju tolka som att ni sniffade lite för mycket bensin förra året: :D
"Vi minns också en deltävling i Nordiska mästerskapen, även den på Gelleråsen."

Åhh.. tack! :)
Ja, vet när det är dålig stavning så är det oftast jag som är skylldig :huvet . Måste vara tålmodig och låta vår "Pressansvarige" korrektur läsa oftare... :gnissla

.

Håller med Bingo, en trevlig och snygg sida :tummenupp

Men det här kan man ju tolka som att ni sniffade lite för mycket bensin förra året: :D
"Vi minns också en deltävling i Nordiska mästerskapen, även den på Gelleråsen."

Hmm... Racesoppan var rätt frän i doftenenenen.... :D

.

Last edited:
Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning