Blocket
....även helikoptrar.
chrille-r1000 skrev:2 KM räcker mer än väl att sakta ner då jag har för mig att snuten med sina laser pickadoller ej får börja mäta förrän du är 400 m ifrån, frågan är hur man fixar på den på hojen, lr drivs den med små batterier oxå?
Osmium skrev:Hur kan den varna för laser innan det är "för sent"??
Nån som vet? Den måste ju mäta någonting. Polisradiosignaler eller!?
Tja, har du en likadan som den på bilden? Har den alltså inte 2 km räckvidd? Du bör ha något effektivt där du bor iaf då Norrköping och hela östergötland vimlar av snutsvin som vill sätta dit en för fortkörning.FZ1 skrev:Har själv en liggande i byrålådan. Inte f**n hjälpte den, när den piper är det redan för sent (när det gäller laser, radar är det gott om tid). Farbror blå behöver bara en halv sekund, på en halv sekund hinner i alla fall inte jag sänka hastigheten nämnvärt. Men det är klart, när man är 41 så börjar reaktionstiden bli låång.....
Säljes:
Radar / Laservarnare i nyskick med kartong.
för endast 1 500:- slipper du alla framtida fortkörningsproblem "När Cobra varnar står lasern stilla"
Skorpan skrev:polarn har en sån (om det är riktigt samma vet jag inte) och den funkar skitbra....nästan för bra
den reagerar på alla automatiska dörröppnare mm,så fort han närmar sej en bensinmack eller liknande så piper den som f_n
blir lite jobbigt i längden men det kan ju vara värt det
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari