fazerfun
Gudomlig sporthojare
Ok att det blåser lite och att tonat visir inte funkar efter 1700 men det är så aptråkigt att åka ensam....tänkte ta en sväng ikväll men var hittar man likasinnade? Tycker det verkar helt dött....
Om du har vägen förbi Örebro så är jag med...fazerfun skrev:Ok att det blåser lite och att tonat visir inte funkar efter 1700 men det är så aptråkigt att åka ensam....tänkte ta en sväng ikväll men var hittar man likasinnade? Tycker det verkar helt dött....
fazerfun skrev:Ok att det blåser lite och att tonat visir inte funkar efter 1700 men det är så aptråkigt att åka ensam....tänkte ta en sväng ikväll men var hittar man likasinnade? Tycker det verkar helt dött....
fazerfun skrev:Ok att det blåser lite och att tonat visir inte funkar efter 1700 men det är så aptråkigt att åka ensam....tänkte ta en sväng ikväll men var hittar man likasinnade? Tycker det verkar helt dött....
Olé skrev:I Gbg har vi 25 grader, sol och vindstilla
Eller... Nja!
raukroland skrev:Om du har vägen förbi Örebro så är jag med...
Det är inte många ute och åker här heller...
Nog fan funkar tonat visir efter 1700, du har väl helljus eller
fazerfun skrev:men det är så aptråkigt att åka ensam....tänkte ta en sväng ikväll men var hittar man likasinnade? Tycker det verkar helt dött....
rust29 skrev:Klart man åker, men börjar som sagt bli lite kallt, i morse var det 7 grader när jag drog till jobbet.
Får dock passa på de här sista dagarna, ska ställa in/av cykeln nu till helgen
rust29 skrev:Klart man åker, men börjar som sagt bli lite kallt, i morse var det 7 grader när jag drog till jobbet.
Får dock passa på de här sista dagarna, ska ställa in/av cykeln nu till helgen
Har med försäkring/pengar att göra, skulle gärna köra ett par veckor till annars...fazerfun skrev:Redan??
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|