Är du ett brottsoffer?

Är du ett brottsoffer?

• Antal röstningar
    0

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
Har du någon gång blivit utsatt för brott? Blivit rånad, bestulen, misshandlad etc? (Blivit omkörd av någon som kör för fort gills kanske inte. Ni fattar!)

zopilote

I minoritet
Gick med
19 Jan 2004
Hoj
2021 Moto Guzzi V7, 2017 Vespa GTS300
Målsägande i misshandelsmål en gång, rånad två gånger åsså haft inbrott i bilen en gång :hihi

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
Bilinbrott, bilstöld, 3 x cykelstöld, fick kläderna stulna ur ett omklädningsrum under en fotbollsmatch (sic!).

marst060

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
Honda ANF 125
Inbrottsförsök i min bil i helgen :mad:

Sen klarade klåparna inte ens av att få upp dörren utan bröt bara sönder den. Hade de fått upp dörren hade larmet gått så jag vet inte vad de hoppades på? Att stjäla min bandspelare kanske, inte cd utan old school bandare..

Klåfingriga knarkare. Må ni brinna.

LayDeeOmega

REC #26
Gick med
21 Dec 2005
Hoj
Triumph Daytona 675, Ducati 916, GSX-R 750
När jag var 15 blev jag bestulen på min moped (Gary Uno Garelli).
Den kom aldrig åter vilket jag inte direkt hade några
förhoppningar om. Men trist var det i alla fall...

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Blivit misshandlad (mycket måttligt, knappt märkbart :hihi), fått mina kläder uppbrända i Sporthallen, blivit bestulen på värdesaker i en ishall i Norrköping.

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
efter att ha läst en hel del här på sh så blir jag förvånad hur jävla mycket bilar som det blir inbrott i och hur många hojar som stjäls, finns det så jävla mycket tjuvar, dom verkar ligga i iaf.

en gång för många år sen fick jag ett däck sönderskuret på min moped. 2 misshandlar också (helt utan anledning)

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Fick plånboken stulen i Rom på semestern en gång för massa år sen. Ur framfickan på ett par jeans med normal passform, omöjligt att inte märka tycker man men killen hade skills och jag märkte det inte förräns han hunnit hoppa av bussen och dörrarna hade slagit igen. I övrigt har jag varit lyckligt förskonad från mopedstölder och inbrott etc, peppar peppar.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Fått moppen stulen.
Handväskan ryckt..varpå jag sprang efter och klappade till dom (tre tjejer), fixade dit polisen och alla blev arresterade :banana (sedan lugnade sig adrenalinfontänen i min kropp och jag var skakis i tre dagar) men jag fick tillbaka alla sakerna :yoparty.

Jonathan

Guest
Ja jo, det kanske man kan säga. En bunt mobiler tyckte några att dom behövde dom mer än mig.
Sen är det faktiskt inget mer än så.

Jag väntar fortfarande på den första misshandeln samt inbrott i bilen.

Millis

Fd. Pink_dreams
Gick med
20 May 2005
Hoj
-99, Honda Hornet
Blivit beskjuten av en kompis pojkvän. För att jag inte talade om vart hans flickvän var :confused:
Haft inbrott och inbrottsförsök i bilen.
Fått cyklar snodda. Den sista blev snodd när var var på bio. Låg bara ett uppklippt lås kvar.

Ja det är var jag kommer på nu.

Socrates

Guest
Har blivit av med x antal cyklar, fått stryk några ggr, fått däcken sönderskurna på bilen, diverse hot på telefon...ja...det var nog alles

EDIT: Har även fått ett fiskhuvud lagt på min bil...men tror inte det var någon som ville skrämmas :hihi

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Nursey skrev:
2215254 Fått moppen stulen.
Handväskan ryckt..varpå jag sprang efter och klappade till dom (tre tjejer), fixade dit polisen och alla blev arresterade :banana (sedan lugnade sig adrenalinfontänen i min kropp och jag var skakis i tre dagar) men jag fick tillbaka alla sakerna :yoparty.
Nu har jag en ny idol. :)

Bo_jahn

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2004
Hoj
GSXR 1000 x2, KX 125; EC300
Tror fanimej nästan alla har fått något stulet.

Har fått allt möjligt stulet från bil, cykel, leksaker i barndomen, rakapparat i lumpen... Ändå tror jag jag klarat mig ganska bra? :tomten

Edit: Å andra sidan är inte jag en sån som irriterar sig så mycket när jag får nått stulet.

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...