Är jag besvärlig?

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Hej, en del problem i bloggfunktionen nu, början juni 2011. Påtalat i 2 mail till ansvariga. Får ingen reaktion ock felen kvarstår. Ser att det kom in nytt blogginlägg nu. Jag lade in ny bild i min morgonblogg! Men det fungerar ej som det ska. Finns en del andra fel på sidorna, men inget händer just med detta. Kan förstå att om det var en privatpersons sida så får man räkna med det. Men så är ju inte fallet nu. Få hoppas att det är helgen som ställer till det. Men ett litet svar.... typ! Vi har noterat felet! Åtgärd kommer nästkommande vardag! Ja då slapp man ju undra om någon läst felanmälan!

Så kan det gå, i en del branscher skulle det ej vara ok!

Toyman..... bloggmarodör. Jag kanske e för gammal för sporthoj:va?

Toyman

Gick med
1 Jan 2005
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Fungerar ej!

Hej!

I läge mina bloggar.

Finnes överst till höger och längst ner till höger som visar hur många sidor bloggar denne bloggare har. Vill man se resterade sidor och klickar på sida 2 så återkopplar denna funktion till allas bloggar. Den är alltså felaktiverad!:va

Hej!

I läge mina garage.

Finnes överst till höger och längst ner till höger som visar hur många sidor bloggar denne garageinnehavare har. Vill man se resterade sidor och klickar på sidnummer man valt så återkopplar denna funktion till allas garage. Den är alltså felaktiverad!:va

Last edited:

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Har sagt det förut och säger det igen : Toyman, blogga på du men se till att inte ta upp alla tre bildplatserna samtidigt. Noterade en ändring på detta efter vår gästboksinläggskonversation.

Toyman

Gick med
1 Jan 2005
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Bloggande

Har sagt det förut och säger det igen : Toyman, blogga på du men se till att inte ta upp alla tre bildplatserna samtidigt. Noterade en ändring på detta efter vår gästboksinläggskonversation.

Jag försöker vara ........... jag vet ej vad jag ska säga.

Gör bara mycket grejer och tar mycke kort. Tycker den som gör upplägget kan begränsa till att endast visa 1 kort per blogginlägg på SHs första sida då så tar man ej så mycket plats. Annars blir ju bloggarna fattigare om ej bilder kan ligga där!

En ny Ducce kom in i garaget för ett tag sedan. Lägger in den i bild-garaget här nu, 6 nya bilder. Då är jag portad/bortkopplad därifrån ochså. Hur funkar det igentligen. Har jag ej betalt prenumerationen...... vet ej ens om jag har någon.

Blir säkert blogginlägg i kväll, Anderstorp Classic. Massor utav bilder....... och du tycker att jag ej ska dela med mig utav dessa! Jag får väl utvidga mina tankar, gillar ju som kvitto på att blogga är många som kikar in, nu ser ju ingen. Syns man ej så finns man ej.

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
En idé för dig kunde vara att fixa en egen hemsida. Där kunde du lägga upp alla bilder och skriva av dig ordentligt. Intresserade skulle säkert hitta dit om du länkade från din profil här på Sh.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO