Åkte på fortkörning med hojen idag... Kom åkandes på 50 väg lungt och fint, komer fram till 30 skyltar och släpper naturligtvis av på takten. Efter ca 50 M blir jag invinkad av potatisgrisen, shit tänker jag som inte har haft 100 koll på hastigheten mer än att jag tagit det vääldigt lungt. Man kan ju inte åka och glo på den där lustiga klockan ner till vänster hela tiden när vädret är så fint, eller? Det är ju mycket roligare att titta på alla
som är ute och solar!
Farbron säger att det gick lite fort, -Jasså säger jag. Vet du hur fort säger han -Näää, det visste jag ju faktiskt inte. 69 km/H säger han då! Lite snabb huvudräkning, släppa av gasen från 50-55 km/h blir inte 69 km/h. Jag protesterar högljudt vid det här laget. Då rasslar det i radion, nää det var ju inte jag som kört så fort, det var bilen som kom efter mig. Då säger faanskapet att han inte hinner med den bilisten och skiter i honom!!!
Då får äntligen hans kollega rätt på alla papper och jag har således kört 42 km/H. Dom släppte bilfaan som höl 69 och tog mig för 42 :kocko
Jag försökte påpeka detta att nu har väl farbror inte alla kottar i korgen som gör så här men det hjälpte ju föga. 1200:- gick det kalaset på
Jaja, så kan det gå, ta det lungt på vägarna!!!
/Chrille

Farbron säger att det gick lite fort, -Jasså säger jag. Vet du hur fort säger han -Näää, det visste jag ju faktiskt inte. 69 km/H säger han då! Lite snabb huvudräkning, släppa av gasen från 50-55 km/h blir inte 69 km/h. Jag protesterar högljudt vid det här laget. Då rasslar det i radion, nää det var ju inte jag som kört så fort, det var bilen som kom efter mig. Då säger faanskapet att han inte hinner med den bilisten och skiter i honom!!!
Då får äntligen hans kollega rätt på alla papper och jag har således kört 42 km/H. Dom släppte bilfaan som höl 69 och tog mig för 42 :kocko

Jaja, så kan det gå, ta det lungt på vägarna!!!
/Chrille