Långa farbron
Yster tokfrans
Fick ett frispel på ett moppegäng med en minicross i spetsen som drog omkring på den lokala lekplatsen och gräsmattan och spann sönder och gjorde som man själv gjorde i den åldern.
Blev riktigt gubba-sne och öppnade dörren och vrålade -hey moppefuckon lägg av.
Sen drog jag till med klassikern -nu kommer ni hit!
Vad vid det självklara svaret blev -skit påre gubbe!![HIHI :hihi :hihi](/img/smilies/hihi.gif)
Då replikerade jag -kommer inte ni hit så kommer jag ut.
Sagt och gjort,ut och sparkade igång Duken och drog ett varv runt kvarteret och hitta dom små gynnarna vid en cykelaffär i närheten.
Körde fram till den "värste" ligisten
med minicross och utan hjälm och frågade -vad fan håller du på med ?
-Du får väl för fan inte köra sönder lekplatsen och gräset där borta och ta på dig hjälm (pekar med hela handen) vänder mig sedan om och säger åt hans kompisar att -hjälmen har man på runt huvudet och inte ovanpå.
Förklara för den lille ligisten att jag skiter i hur mycket han kör sin minicross på gatan så länge han ger fan i att köra sönder lekplatsen och använder hjälm..på det stora hela var vi iaf kompisar efteråt.
Blev riktigt gubba-sne och öppnade dörren och vrålade -hey moppefuckon lägg av.
Sen drog jag till med klassikern -nu kommer ni hit!
Vad vid det självklara svaret blev -skit påre gubbe!
![HIHI :hihi :hihi](/img/smilies/hihi.gif)
Då replikerade jag -kommer inte ni hit så kommer jag ut.
Sagt och gjort,ut och sparkade igång Duken och drog ett varv runt kvarteret och hitta dom små gynnarna vid en cykelaffär i närheten.
Körde fram till den "värste" ligisten
-Du får väl för fan inte köra sönder lekplatsen och gräset där borta och ta på dig hjälm (pekar med hela handen) vänder mig sedan om och säger åt hans kompisar att -hjälmen har man på runt huvudet och inte ovanpå.
Förklara för den lille ligisten att jag skiter i hur mycket han kör sin minicross på gatan så länge han ger fan i att köra sönder lekplatsen och använder hjälm..på det stora hela var vi iaf kompisar efteråt.