succe
Hojtroll
Hälsar du på andra mc förare?Kanske när det känns bra eller ngn med samma typ av hoj,vissa bara utanför stan.Kan en Hd åkare hälsa på en sport åkare osv.Vad tycker ni? Numera är det inte bara mc typen som kan variera utan även mc åkarna som är en mkt bredare kategori av människor idag mot säg 40 år sedan eller ännu senare.Nu åker alla från advokater till trappstädare mc!Härligt!!! Jaa jag hälsar på alla nästan i alla fall, minns en gång när jag smattrade fram på ngn större väg och jag mötte ett svartklätt gäng på dånande maskiner.Var nu tvungen att bestämma mig ska jag hälsa jag hälsar ju på alla tänkte jag så jag slängde fram handen! Ahh jäklar!Nu är det för sent. Ingen svarade på hälsningen drog snabbt tillbaka handen.Och alla såg ju så stenårda ut.
Man misstänker att ngt gick snett i garaget då de såg ut att vara fastsvetsade i styret gjorde ju saken inte bättre.
De flesta hälsar nog även hd åkare om de kommer solo.sportåkare brukar hälsa oftast .Men tycker att vi hälsade mera på varandra på 80 och 90 talet kanske det har blivit mindre med den varan nu..Det verkar vara ngt unikt i sverige för minns att tyskarna såg mest förvånade ut när det skulle hälsas.Vad tycker ni andra om att hälsa? Vad är eran erfarenhet.Rock on mvh mumintrollet
Man misstänker att ngt gick snett i garaget då de såg ut att vara fastsvetsade i styret gjorde ju saken inte bättre.
De flesta hälsar nog även hd åkare om de kommer solo.sportåkare brukar hälsa oftast .Men tycker att vi hälsade mera på varandra på 80 och 90 talet kanske det har blivit mindre med den varan nu..Det verkar vara ngt unikt i sverige för minns att tyskarna såg mest förvånade ut när det skulle hälsas.Vad tycker ni andra om att hälsa? Vad är eran erfarenhet.Rock on mvh mumintrollet
Last edited: