Ja ha! Nu sitter man här en söndagskväll och inser att nu är det slut på semestern...
Nu varade min semester i två lååånga sköna dagar ja och så helgen såklart.
Vad gjorde jag då? Ja inte har jag legat i någon hängmatta iaf! Det har ju REGNAT!
Joo i torsdags var jag och tittade på sambon och en kompis som åkte på Gelleråsen - det spöregnade hela tiden... och de tröttnade ganska fort... Dock han jag bli dygsur även fast jag bara var med och tittade på.
Fredag var också en lagom blöt dag... var med syran som håller på med halvklassikern och simmade halva Vansbrosimmet... det gick kanon bra faktiskt. Och jag är skit nöjd!
Lördag hem till mor och far....
I dag - Helt krossad!
I morgon - Jobbet
Resten av sommaren - JOBBA!
Ha en trevlig semester
Nu varade min semester i två lååånga sköna dagar ja och så helgen såklart.
Vad gjorde jag då? Ja inte har jag legat i någon hängmatta iaf! Det har ju REGNAT!
Joo i torsdags var jag och tittade på sambon och en kompis som åkte på Gelleråsen - det spöregnade hela tiden... och de tröttnade ganska fort... Dock han jag bli dygsur även fast jag bara var med och tittade på.
Fredag var också en lagom blöt dag... var med syran som håller på med halvklassikern och simmade halva Vansbrosimmet... det gick kanon bra faktiskt. Och jag är skit nöjd!
Lördag hem till mor och far....
I dag - Helt krossad!
I morgon - Jobbet
Resten av sommaren - JOBBA!
Ha en trevlig semester