Chrille skrev:Jag har/hittar ingen karta. Är det 10-20-40 mil? mellan Helsinki och Alastaro?
Chrille skrev:16 mil är ju lösbart. 56 eller 66 känns hugget som stucket. Returen går ju Åbo Sthlm iaf. Ska du ha skjuts+
Gubbstuff, jag hatar att vara en tjötkärring men ska jag åka norrut eller söderut denna helgen Bara du vet?
Goodstuff skrev:Varför vet bara jag det?
SRF är ju nu i helgen och SO är ju 28/29....
Chrille skrev:SRF går i blekinge. Veidec på Gelleråsen. *hint*
Chrille skrev:Men SO i Finland blir det nog. Ska du ha skjuts hem på måndagen?
Chrille skrev:Grillkvällar i Alastaro om du har tråkligt vettu. Se bara upp för den glade fan med Grappan....eller den andra glade med Grappan. Det är lite lömsk det här ser du.
oFFkeFF skrev:Alastaro ser riktigt fin ut, vill någon ge mig pengar och en handled så jag kan köra
gulsvartkawwa skrev:Bilden ser ju kanon ut. En fundering bara: Det är vänstervarv där va??
gulsvartkawwa skrev:Bilden ser ju kanon ut. En fundering bara: Det är vänstervarv där va??
Chrille skrev:Grillkvällar i Alastaro om du har tråkligt vettu. Se bara upp för den glade fan med Grappan....eller den andra glade med Grappan. Det är lite lömsk det här ser du.
Jajamensan. Nya drev, allt reparerat, krachkvoten redan fylld. Nu blir jag farlig.Chrille skrev:Ska du dit Johan?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|