Åk-kompis Upplands Väsby och kanske skjuts till uppkörningen

regularJoe

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2011
Hoj
2006 FZ6-N
hej! en ny gammal åkare letar efter två saker ...

- en åkkompis nära upplands väsby som vill ta en tur då o då

- och en som kan tänka sig skjutsa mig på min hoj (eller åka själv med?) till min uppkörning i barkaby kl 13:15 nu på torsdag. Den som skulla skjutsa mig ditt fick förhinder ... jag tror att om jag åker ditt själv blir de misstänksamma och det blir svårförklarat varför jag är ensam ..

/Nick

l-bror

www.sveamoto.com
Gick med
1 Feb 2008
Hoj
Suzuki GSXR 1000 2002 Husaberg 450 2005
ääää va där i tid och frågar dom hävda att din polare åkte och fika medans du skulle köra upp :D

regularJoe

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2011
Hoj
2006 FZ6-N
ja det var det jag tänkte göra ... men det står i bokningen att man ska köra fram till grinden o vänta på att bli insläppt ... har själv inte varit där förut och vet inte hur det ser ut. kanske köra förbi imorgon och kolla

Rylander

Varvfyra!
Gick med
2 Jun 2010
Hoj
Suzuki GSX-R750 SRAD -98, Suzuki RMZ 250 -11
ja det var det jag tänkte göra ... men det står i bokningen att man ska köra fram till grinden o vänta på att bli insläppt ... har själv inte varit där förut och vet inte hur det ser ut. kanske köra förbi imorgon och kolla

ta hojen på släp:tummenupp

hedan17

Who dares wins
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
KTM 790 Duke
Åker ganska ofta i de krokarna... :) Hör av dig om du vill ha sällis nån gång...

regularJoe

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2011
Hoj
2006 FZ6-N
var också inne på släp men tror inte att jag klara lasta på/av helt själv. tror inte heller de går med att hjälpa mig ...

Hedan - totally! men om jag inte klara det imorgon blir jag nog förbannad på mig själv ett tag!!

hedan17

Who dares wins
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
KTM 790 Duke
var också inne på släp men tror inte att jag klara lasta på/av helt själv. tror inte heller de går med att hjälpa mig ...

Hedan - totally! men om jag inte klara det imorgon blir jag nog förbannad på mig själv ett tag!!

Lycka till imorn!! :)

Anders

Rylander

Varvfyra!
Gick med
2 Jun 2010
Hoj
Suzuki GSX-R750 SRAD -98, Suzuki RMZ 250 -11

jag körde min på släp till örebro, lastade hemma, lastade av vid konbana, lastade, lastade av inne i stan där körning i trafik skulle ske, lastade på efter godkänt och lastade av när jag kom hem..
detta gjorde jag helt själv med ramp, jag är ingen stor kille(175cm 62kg) hojjen en sv1000s på typ 200kg om det räcker men det gick kanon.

underskatta inte dig själv:krama

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Har hört om folk som tagit bil till uppkörning och blivit kuggade utan att en kommit så lång som till säkerhetskontroll..

Lycka till!

regularJoe

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2011
Hoj
2006 FZ6-N
Thanks guys

I've had a hell of a crazy summer! In any case - Passed with flying colors. Felt real good - every time I did what he asked for he just replied 'snyggt' ... Feel sorry for the others who were there for their second and even third times ... as well as the ones that got the boot that day ... hope they make it next time ;)

I left for the states the day after and I haven't been around much until now.... Too bad it's the end of the season but I plan on ridin until it starts to freeze :)

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Thanks guys

I've had a hell of a crazy summer! In any case - Passed with flying colors. Felt real good - every time I did what he asked for he just replied 'snyggt' ... Feel sorry for the others who were there for their second and even third times ... as well as the ones that got the boot that day ... hope they make it next time ;)

I left for the states the day after and I haven't been around much until now.... Too bad it's the end of the season but I plan on ridin until it starts to freeze :)

yeah man jag also brukar go tillbaka to englis when jag varit i tha states :cool: Fred mon

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning