Åk med mig till Sigtuna i dag (9/6)!!

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
I dag är det sista dagen på 2 veckor som jag kan köra hoj(Pg.a att jag ska göra en operation av bukhinnan i morgon :sjuk ) Har fan inte kunnat köra heller på nästan 2 veckor, dels pg.a att jag haft ont och dels för att jag jobbat borta... Får ju inte heller köra på Rörken eller åka på Lelleträff :6surkart !!Saknar er ju "bikerboyz!" :krama !!
-------------------------------------------------------------------
Sen har datorjäveln pajat också! Fick mörk och oskäpt bild och trodde så klart att det var bildskärmen och köpte en ny som testades på jobbet, men, självklart, så var det likadant iaf när jag kom hem!:6surkart :6surkart , Så nu när jag får ligga hemma så kommer inte ens burken att funka ordentligt(HILFE någon?)
----------------------------------------------------------------
Samlingen INSTÄLLD! pga, ingen som kunde hänga med!
(´Men om någon ser mig så är det bara att hänga med, för JAG ska ut ändå :tummenupp )

Last edited:

Patlar

Utan GSXR, med stånka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF 426 -00, GSXR750-85, GSXR1100-92(Sålda)
Operera bukhinnan Ajaj. Har du åkt på bråck din stackare?

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Kongo skrev:
I dag är det sista dagen på 2 veckor som jag kan köra hoj(Pg.a att jag ska göra en operation av bukhinnan i morgon :sjuk ) Har fan inte kunnat köra heller på nästan 2 veckor, dels pg.a att jag haft ont och dels för att jag jobbat borta... Får ju inte heller köra på Rörken eller åka på Lelleträff :6surkart !!Saknar er ju "bikerboyz!" :krama !!
-------------------------------------------------------------------
Sen har datorjäveln pajat också! Fick mörk och oskäpt bild och trodde så klart att det var bildskärmen och köpte en ny som testades på jobbet, men, självklart, så var det likadant iaf när jag kom hem!:6surkart :6surkart , Så nu när jag får ligga hemma så kommer inte ens burken att funka ordentligt(HILFE någon?)
----------------------------------------------------------------
Så eftersom det är onsdag och fint väder så vad sägs om en tur till "Våfflan" i Sigtuna?

Förslag då är:Samling vid "Il Pumpo" 18:00

Skriv gärna om ni vill hänga med så jag inte står och väntar förgäves..

(Ps. För att det är undertecknad som startar tråden betyder INTE det att jag tänker köra först :lol :hihi )

//Kongo

Fel upplösning brukar vara det 9 fall av 10 när folk säger att skärmen blev bara svart. Ser du något i början när datorn startar? Gör du inte det är det kanske grafikkortet som gett upp.

Ser du något i början men inte sen när XP ska starta så gör du så här.
Starta om datorn, precis i början när den startar upp trycker du F8. Sitt och tryck F8 lite då och då under hela uppstarten så du inte missar. Du hammnar i en meny. Välj 'Aktivera VGA läge' Du kommer in i datorn och kan ändra upplösning. Starta om datorn och kör som vanligt. Skänk sedan skärmen du köpte i onödan till mig.

Häng med på åkning med Västeråsgänget istället. Sitta och äta voffla bland en massa gubbar som åker HD är väl inte så upphetsande?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=43601&page=2

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Kongo skrev:
Så eftersom det är onsdag och fint väder så vad sägs om en tur till "Våfflan" i Sigtuna?

Fan, det hade ju varit trevligt! Var ju länge sedan man såg dig gubben. Men vi ska ut med jobbet på nåt hemligt event eftersom jag och en till slutar om tre veckor, så jag kan inte haka.... :(

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Penguin skrev:
Fan, det hade ju varit trevligt! Var ju länge sedan man såg dig gubben. Men vi ska ut med jobbet på nåt hemligt event eftersom jag och en till slutar om tre veckor, så jag kan inte haka.... :(
*Mummel,morr* Här har man inga vänner inte!:rolleyes: He , he synd, skulle vara kul att träffa dig ! Sluta?Vad ska du göra sen då?

kortstubina

Rörkens egen Kioskis
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
spätta på en blackbird
Stackars dig! Operation och dator trubbel....
Kan det bli värre???
Jag vill gärna åka med men det beror på om jag får gubben att vakna till liv innan 18,00. Annars får du tyvärr klara dig utan oss. :(

Men Lycka till med op. och tillfrisknandet efteråt!
*KRAM*

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Ledsen gubben, hade gärna följt med men jag ställer mig till skaran med bortförklarningar.
Min bortförklaring är att hojen står på verkstad för ventiljustering och inmappning av PC3:an :banana
Snart slangar jag om er allihopa :squid

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
M:et skrev:
Ledsen gubben, hade gärna följt med men jag ställer mig till skaran med bortförklarningar.
Min bortförklaring är att hojen står på verkstad för ventiljustering och inmappning av PC3:an :banana
Snart slangar jag om er allihopa :squid

Här duggar bortförklaringarna tätt minsann! Fan var det var populärt att åka hoj med mig, några jag räknat iskallt med så var det M:et, Nalken, Puffy_74, men jag får väl åka själv i dag som det ser ut!

(är ironisk, ni är förlåtna... :rolleyes: :tungan )

Mohahahaha!

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Ledsen Kongo, jag vet inte hur jag skall säga detta men... :rolleyes: Jag skall ut och öla på en leverantörskryssning ikväll.

Du kan väl ta lite bilder och lägga upp här när du står ensam med custom-maffian vid våfflan. Du kanske kan skaffa nya vänner att åka med där? :D Sorry, kunde inte låta bli! :elak

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...