Åka hoj på gata är lite sådär alltså...

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Typiskt också - ett litet framhjulslyft på avenyn så går det såhär. *mutter*

Bifogat

• detvarjag.jpg
    detvarjag.jpg
    66.8 KB · Visningar: 1,060

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Du tillhör alltså tuffingarna som försöker visa sina skills på avenyn? Själv lånade jag en Z1000 av Br.Hörberg i förrgår och visade mina skills för de skånska fälten. Riktigt rolig hoj!

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Du tillhör alltså tuffingarna som försöker visa sina skills på avenyn? Själv lånade jag en Z1000 av Br.Hörberg i förrgår och visade mina skills för de skånska fälten. Riktigt rolig hoj!
Kurvan upp mot Ekenäs är riktigt rolig, man förstår att de lagt hojbutikerna just där. :)

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Jag tycker faktiskt att du är lite knapphändig med information... Som några tidigare inlägg påpekat undrar man ett flertal saker; vad sa cowboyen, efterräkningar, för vad isf.....

Kom igen nu!

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Precis. Ville hästen rejsa? Travade den ikapp dig? Varför har ridande polisen så söta mössor på sig? Var straffet att putsa konstapelns stövlar?

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Vad liten du och din moppe ser ut i jämnförelse med ponnyn :)
Nå, blev det böter eller bara smisk på gumpen? :ajjabajja

:hihi

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Bara att vrida rullen tills varv stoppet skriker som en slyna, så kastar ponnyn av grisen som sitter sig på den.

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Passa er för polishästar, de är vassare än man tror.
[YOUTUBE-ID]cHYznAb9D9I[/YOUTUBE-ID]

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Hoj
R1 -08
Jag tycker faktiskt att du är lite knapphändig med information... Som några tidigare inlägg påpekat undrar man ett flertal saker; vad sa cowboyen, efterräkningar, för vad isf.....

Kom igen nu!

DonK är ju faktiskt en hyvens man, och då denna moppe ser ut att ha både lyse och blinkers tror jag att DonK bara vill snacka lite allmänt skitsnack med polisen i fråga.

För inte är det väl realistiskt att tro att DonK fortfarande lirar bakhjul på avenyn, verkar inte stämma in i personprofilen:confused:

Upp med storyn!

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Nah, såhär var det. Var ute o åkte med motardgänget i gbg och på slutet skulle vi upp till götaplatsen och runda av med en glass. Jag låg först och avenyn öppnade upp sig utan en bil eller annat ivägen. Så jag slangade en liten bit och när jag satte ner hojen igen såg jag varken häst eller polis utan bara sveriges längsta och myndigaste arm som tydligt sa åt mig att stanna. Strax därefter togs bilden.

Man får ju säga att jag offrade mig lite för de andra som också åkte bakhjul och dessutom lät aldeles för mycket :)

Länsman var dock av den bättre sorten så vi hade ett litet samtal sen ordnade det sig. Jag ska dock helst inte göra nått liknande igen för då åker jag visst på det duktigt. Och så ska jag fixa några tvåor jag fick när jag besiktade fulkawan :)

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Nah, såhär var det. Var ute o åkte med motardgänget i gbg och på slutet skulle vi upp till götaplatsen och runda av med en glass. Jag låg först och avenyn öppnade upp sig utan en bil eller annat ivägen. Så jag slangade en liten bit och när jag satte ner hojen igen såg jag varken häst eller polis utan bara sveriges längsta och myndigaste arm som tydligt sa åt mig att stanna. Strax därefter togs bilden.

Man får ju säga att jag offrade mig lite för de andra som också åkte bakhjul och dessutom lät aldeles för mycket :)

Länsman var dock av den bättre sorten så vi hade ett litet samtal sen ordnade det sig. Jag ska dock helst inte göra nått liknande igen för då åker jag visst på det duktigt. Och så ska jag fixa några tvåor jag fick när jag besiktade fulkawan :)

HALLÅ!!!!!!! Är detta ett beteende som anstår en framträdande tillika prominent medlem av Sporthojs-maffian??? Som DESSSUTOM är ägare av en BADASS-Chopper???? Jag måste här sträcka upp ett varningens finger och ställa frågan: Håller ynglingen på att bli gammal????

Hade inte ett mer anständigt Sporthojsmässigt agerande varit, att på länsmans anmodan att stoppa, göra detsamma med en lååååååång stoppie, följa upp detta med en låååååååååång fuckyou-burnout för att sedan ouiiiiiila bort mot Svcandinavium med ett finger i luften!!!! Jag känner att jag måste ställa frågan!!! Vi äldre har en uppväxande generation att agera föredömen för!!
På bilden ser jag DESSUTOM en väldigt präktig ljuddämpare, långt ifrån de decibeltal som anstår en sann Sporthojs-member. "BadAss"!!!!! My Word!!

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
men för fan don det är ju en 636 på med racekåpor du får köra den i SBK! Men passa dig besiktningspersonalen kanske inte känner igen bromspumpen och den traditionella gaffeln så det finns riska att du får starta sist för att dom tror du kör med kittgrejer, och då utan tävlan för SO poäng!

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka