Kurvan upp mot Ekenäs är riktigt rolig, man förstår att de lagt hojbutikerna just där.Du tillhör alltså tuffingarna som försöker visa sina skills på avenyn? Själv lånade jag en Z1000 av Br.Hörberg i förrgår och visade mina skills för de skånska fälten. Riktigt rolig hoj!
Släng upp filmen där man ser dig bli jagad av en häst i full j*vla galopp
Snälla!
Jag tycker faktiskt att du är lite knapphändig med information... Som några tidigare inlägg påpekat undrar man ett flertal saker; vad sa cowboyen, efterräkningar, för vad isf.....
Kom igen nu!
Nah, såhär var det. Var ute o åkte med motardgänget i gbg och på slutet skulle vi upp till götaplatsen och runda av med en glass. Jag låg först och avenyn öppnade upp sig utan en bil eller annat ivägen. Så jag slangade en liten bit och när jag satte ner hojen igen såg jag varken häst eller polis utan bara sveriges längsta och myndigaste arm som tydligt sa åt mig att stanna. Strax därefter togs bilden.
Man får ju säga att jag offrade mig lite för de andra som också åkte bakhjul och dessutom lät aldeles för mycket
Länsman var dock av den bättre sorten så vi hade ett litet samtal sen ordnade det sig. Jag ska dock helst inte göra nått liknande igen för då åker jag visst på det duktigt. Och så ska jag fixa några tvåor jag fick när jag besiktade fulkawan
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|