Åka Honda Monkey/Dax 125 i Stockholm

apstubbe

Medlem
Gick med
4 May 2013
Ort
Stockholm
Hoj
2017 Aprilia Shiver 900
Jag har precis skaffat en Monkey och känner att det skulle vara kul att köra med andra någon gång ibland. Hittade ingen grupp för detta i Stockholmsområdet när jag sökte runt, så jag skapade en grupp på Facebook om det är några Monkey/Dax - ägare i Stockholm som skulle vara intresserade.
 

Nikehaj

Sporthojsnörd
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Sthlm
Hoj
R1200GS , MT09 , Bäbis Ninja.. och en jävla massa mc under 40+år :)
Jag har precis skaffat en Monkey och känner att det skulle vara kul att köra med andra någon gång ibland. Hittade ingen grupp för detta i Stockholmsområdet när jag sökte runt, så jag skapade en grupp på Facebook om det är några Monkey/Dax - ägare i Stockholm som skulle vara intresserade.
Har nu då ingen Monkey!...Facebook har jag inte heller! Sociala medier :vaNä internet mobiler o appar fy faan vilket skit!...?Försöker fortfarande att hålla med Uusmann allt är bara en Fluga! Men hittar du några Monkey ägare runt Sthlm..Som vill köra..så hänger jag på! Det ända sociala media som jag brukar kika in på är Sporthoj.com :yoparty
 

Johnnie

Que?
Gick med
1 Mar 2007
Ort
Tibro
Hoj
MV Agusta F4:a, Aprilia RS250, Aprilia AF1 samt en Compact
Jag har precis skaffat en Monkey och känner att det skulle vara kul att köra med andra någon gång ibland. Hittade ingen grupp för detta i Stockholmsområdet när jag sökte runt, så jag skapade en grupp på Facebook om det är några Monkey/Dax - ägare i Stockholm som skulle vara intresserade.
Tips så finns det på facebook en grupp som brukar åka lite runt om i Sverige samt träffar.
Sök på monkeybiker.
 
Nyheter
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

James Bond-hojar säljs för att rädda liv

Skådespelaren Daniel Craig ...

James Bond-motorcyklar till auktion

När den 25;e Bond-filmen ”N...

Can-Am Pulse och Origin

Can-Am har presenterat sina...

Ny regelbok förändrar flat track

I USA är det AMA (American ...

Top