Åka i dag lördag(21/8)

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Tja är åksugen, och ska ut och dra, detta är tyvärr min enda chans på hela denna vecka och jag måste vara hemma runt 14:00 igen... så om någon vill, skriv det /Ring mig på 0730-66 55 17 !
//Kongo :yoparty

edit: Drar och ställer mig vid pumpen strax efter 12 och väntar väl en 10-15 minuter om någon dyker upp... annars så ring på ovanstående nr...

Last edited:

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
Fan Kongo... din framförhållning är beundransvärd !! :näsblod

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
ReDan skrev:
Gah vaknade juh nu!
EXAKT så var det för mig med när jag skrev inlägget! Har fillat käftisar i natt så jag visste inte när jag skulle vakna osv... Fick inte med mig ngn som vanligt :rolleyes:(Förstår varför...) Kreuger ringde men han skule åka mot "fel håll" mot var jag var inställd på, jag åkte U-a, Billby, Sigtuna, märsta, Den lilla vägjävel'n som går fr märsta via ngn kyrka och sen vidare in på "gamla vägen till knivsta och hem igen... Det gick ......Fort.((Men så klart inte över tilllåten hastighet :rolleyes: )Kul som fan att köra av sig lite!

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
Kongo skrev:
EXAKT så var det för mig med när jag skrev inlägget! Har fillat käftisar i natt så jag visste inte när jag skulle vakna osv... Fick inte med mig ngn som vanligt :rolleyes:(Förstår varför...) Kreuger ringde men han skule åka mot "fel håll" mot var jag var inställd på, jag åkte U-a, Billby, Sigtuna, märsta, Den lilla vägjävel'n som går fr märsta via ngn kyrka och sen vidare in på "gamla vägen till knivsta och hem igen... Det gick ......Fort.((Men så klart inte över tilllåten hastighet :rolleyes: )Kul som fan att köra av sig lite!

anders o jag o fredde tog en lite fin vända senare på eftermiddagen o åkte fina vägar mot gottröra / rimbo / knutby :)

helt ok tur. :p

/z

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...