Åka idag 18e!

Bubba Badji

bubba big...
Gick med
6 Jan 2004
Hoj
vörsting660 motard
Jag och macke no1 tänkte ut och dra idag. Alla som vill köra är välkomna att haka på, men det ska tilläggas att det inte blir någon slags söndagsutflykt.

17:00 vi pump

Be there, or be squere!!! (typ)

Love
Bubba

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Har fortfarande inte fått ihop hojen efter sist jag var ute på våldsrunda med Macke. Har iaf köpt ny slang idag och förhoppningsvis får jag hjälp att slå till fälgen imorn så det går att åka igen.

Hoppas ni får skoj!

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Hade skitkul idag, videokamerabatteriet räckte till 1h 30min bakhjulsåkning :D

MackeNo1

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Tog inga stillbilder utan filmade bara. Sporthojs ftp:en ligger väll nere så det finns ju ingenstans man kan ladda upp filmer heller :(

RR_Jonas

#63 Supermoto
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
Aprilia SXV550
MackeNo1 skrev:
2315203 Tog inga stillbilder utan filmade bara. Sporthojs ftp:en ligger väll nere så det finns ju ingenstans man kan ladda upp filmer heller :(

Om du kan få ner storleken till 25MG så kan du köra med www.putfile.com. Du kanske kan dela upp den eller klippa ut det bästa?

Jezqio

Coca-Cola skall drickas ur burk!
Gick med
24 Jun 2005
Hoj
Honda Africa Twin -93
MackeNo1 skrev:
2315203 Tog inga stillbilder utan filmade bara. Sporthojs ftp:en ligger väll nere så det finns ju ingenstans man kan ladda upp filmer heller :(

Har några gig över om du vill lägga upp något på min server en stund.

MackeNo1

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Har klippt ihop en liten försmak av det som är filmat hitills i år, ingenting från gårdagen dock. Tog bara av det som finns på hdd, har mycket som ligger kvar på band också....

Drygt 60mb är filmen och den är 3min lång, vore kalas om det gick o lägga upp den nånstans :)

***Edit***

Har nu lagt upp den på google video, sätt gärna ett betyg och skriv vad ni tycker om den :)

LÄNK

Last edited:

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
MackeNo1 skrev:
2316238 Har klippt ihop en liten försmak av det som är filmat hitills i år, ingenting från gårdagen dock. Tog bara av det som finns på hdd, har mycket som ligger kvar på band också....

Drygt 60mb är filmen och den är 3min lång, vore kalas om det gick o lägga upp den nånstans :)

***Edit***

Har nu lagt upp den på google video, sätt gärna ett betyg och skriv vad ni tycker om den :)

LÄNK

Supernice :tummenupp Riktigt jävla najs!
Ända som inte föll mig i smaken som kanske ändå ändras till
"final version" är musiken som på slutet var lite repetitiv.

Men jag tror det kommer vara riktigt skojjiga klipp i denna film.
Man såg ju några snabba bilder från ett visst stort rosarött hus
centralt i staden ; )

Jezqio

Coca-Cola skall drickas ur burk!
Gick med
24 Jun 2005
Hoj
Honda Africa Twin -93
MackeNo1 skrev:
2316238

LÄNK

Såg juh riktigt skojsigt ut det där, upp och ned för trappor och lite hoppande på nån crossbana. :tummenupp :banana :klappar

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
hehe, brassa och dra helvetet som fan! :Bugar känns som jag haft JUST de där synerna några gånger i sommar... bra filmat och klippt Macke!!

MackeNo1

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ReDan skrev:
2316684 Supernice :tummenupp Riktigt jävla najs!
Ända som inte föll mig i smaken som kanske ändå ändras till
"final version" är musiken som på slutet var lite repetitiv.

Men jag tror det kommer vara riktigt skojjiga klipp i denna film.
Man såg ju några snabba bilder från ett visst stort rosarött hus
centralt i staden ; )

Kul att ni gillar den :)

Valde att bara ha en låt eftersom det är en trailer (eller vad man nu ska kalla det)... Blir garanterat annan musik i den färdiga filmen, tyckte dock Motorbreath passade bra till trailern :D

Kom ihåg att ni måste hänga på o köra för att det ska bli några roliga klipp till filmen :tungan

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
*skrattar*

VIlka dårar du har hittat att filma då, verkar inte kloka på en fläck, bakhjul, framhjul å så kör de i trappor å så....hahahah :yoparty

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...