Åker i en månad..

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Aprilia rs 125 06 GP White ! :D
Ska iväg till Syrien på "semester" på onsdag och jag är kvar där i en månad.. Så frågan är, ska jag göra nåt spec med min sötnos? Fylla på nåt, ta bort nåt annat lr någonting? Eller ska jag bara låta den vara som den är tills jag kmr tillbaks..?

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
@t4pp3r

Om du inte märkte det hade mitt inlägg en ton av ironi och sarkasm. Tyvärr uppmärksammade du inte detta. Därför vill jag bara förtydliga att allt jag skrev i föregående post är bullshit, skitsnack.

Du behöver inte göra något med hojen. Lås den ordentligt bara så är det bra. :tummenupp:

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Jag fattar noll:3freak

Furis

Är det något jag e bra på så är det allt
Gick med
26 Feb 2007
Hoj
Mv Agusta F4 & En Monkeybike med 150cc motor
Ska iväg till Syrien på "semester" på onsdag och jag är kvar där i en månad.. Så frågan är, ska jag göra nåt spec med min sötnos? Fylla på nåt, ta bort nåt annat lr någonting? Eller ska jag bara låta den vara som den är tills jag kmr tillbaks..?

jag skulle ställa av den om det går, då sparar du en del pengar...

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
varför ska alla i denna jävla delen av forumet vara ironiska hela tiden? hjälp killen ist. han frågar om hjälp och hjälp är vad man skall få på ett forum. och när han frågar vet han antagligen inte svaret, och vet han inte svaret är det inte heller säkert att han fattar er jävla ironi.

BTW: vaffan e de med sh nu för tiden? trådar blir cp, inlägg försvinner... varför?

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
varför ska alla i denna jävla delen av forumet vara ironiska hela tiden? hjälp killen ist. han frågar om hjälp och hjälp är vad man skall få på ett forum. och när han frågar vet han antagligen inte svaret, och vet han inte svaret är det inte heller säkert att han fattar er jävla ironi.

BTW: vaffan e de med sh nu för tiden? trådar blir cp, inlägg försvinner... varför?

För att dom blir så extra tuffa då? Menmen, vad jag har fattat(och vad jag trodde från början) ska jag inte göra ett skit med den :tummenupp Låsa är självklart, funderar på fulltanka den också, är det fel? För när man ställer av den på vintern osv ska man ju antingen fulltanka lr ha tanken snustorr right?

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC

nä jag råkade i min städiver ta bort ditt inlägg med, sorry

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
nä jag råkade i min städiver ta bort ditt inlägg med, sorry

ok de va inte det jag tänkte på. igår så blev min projekttråd helt cp. inläggen sorterades helt kostitgt, jag hade inte längre skrivit första inlägget och sista sidan bestod av inlägg som va gamla som fan. men när jag logga in idag så va allt som vanligt...

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
ok de va inte det jag tänkte på. igår så blev min projekttråd helt cp. inläggen sorterades helt kostitgt, jag hade inte längre skrivit första inlägget och sista sidan bestod av inlägg som va gamla som fan. men när jag logga in idag så va allt som vanligt...

det blev något fel med databasen inatt, swedie fixade allt imorse

himmel

jäjäjä
Gick med
7 Oct 2006
Hoj
hornet 600
För att dom blir så extra tuffa då? Menmen, vad jag har fattat(och vad jag trodde från början) ska jag inte göra ett skit med den :tummenupp Låsa är självklart, funderar på fulltanka den också, är det fel? För när man ställer av den på vintern osv ska man ju antingen fulltanka lr ha tanken snustorr right?
alldelles riktigt, skadar ju inte om du gör det nu innan du åker heller, då kan du ju åka en bit när du kommer hem oxå :)

brandes

utan hoj så har man inget liv
Gick med
10 May 2006
Hoj
en ricktigt fräsig NSR :)
du kan ju be nån rulla fran eller bak den lite så att inte däcken formas fel :tummenupp .

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Okej då hade jag rätt från början alltså :tummenupp Tack för alla svar!:yoparty

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
3050139 varför ska alla i denna jävla delen av forumet vara ironiska hela tiden? hjälp killen ist. han frågar om hjälp och hjälp är vad man skall få på ett forum. och när han frågar vet han antagligen inte svaret, och vet han inte svaret är det inte heller säkert att han fattar er jävla ironi.

:pannkyss

Men är det verkligen så skoj att vara vara så stel och prata i facktermer hela tiden? Jag menar, vem vill läsa tråkiga saker, dåliga saker, fel saker, konstiga saker och ibland även riktiga moppefukCosvar.

Är man äldre än 15 år ska man förstå ironi, speciellt när den är så tydlig som den var i mitt inlägg, tyvärr är det borttaget nu, gör man inte detta är det sannerligen på tiden att man lär sig.

Och ja, ironiska/sarkastiska svar får mig att verkligen gå i taket. Eller i alla fall den lille brandsoldaten (ellerngtannatemosomattskärasigmedrakbladenkulenkvällnärfullmånenlyserochfåglarnakvittrartilljudetavniagarafallensomrinnernerfördenlillaflickanskinder)

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
Kanske onödigt att svara nu men jag gör det ändå :tungan
jag skulle tanka den så den har full tank och om det är någorlunda enkelt skulle jag tömma förgasaren

men inget av det är ju jättenödvändigt

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...