Plåtniklas
Liten, rädd och ensam™
Nån som har lust att ta en liten tur under dagen eller är jag ensam om att ha planerat in semestern perfekt? Tänkte inget turbo-tempo utan lagom fort i hettan.
Plåtniklas skrev:Nån som har lust att ta en liten tur under dagen eller är jag ensam om att ha planerat in semestern perfekt? Tänkte inget turbo-tempo utan lagom fort i hettan.
vågen skrev:jag är tokpå!
På tok för varmt.. siktar på en sväng ikväll istället, om det är nån som e sugenPlåtniklas skrev:Nån som har lust att ta en liten tur under dagen eller är jag ensam om att ha planerat in semestern perfekt? Tänkte inget turbo-tempo utan lagom fort i hettan.
Biifer skrev:Kan inte köra under dagen men ikväll dock. Någon som hänger på till Rörken?
Man får inte köra på Rörken med IF va?vågen skrev:JA! Dit åker vi
Har längtat efter det hur länge som helst nu men alltid har det varit dåligt väder eller så har jag glömt.
Mycket möjligt.. var när hur?Biifer skrev:Kan inte köra under dagen men ikväll dock. Någon som hänger på till Rörken?
Spinky Spendrup skrev:Man får inte köra på Rörken med IF va?
Barba skrev:Btw, nästan helt övertygad att IF-folk inte får köra. Inte HELT säker men nästan ... åk dit och snacka med farbrödera, eller banka på dansken, han vet.
Barba skrev:... Tänkte ta en burgare i Väsby och rulla från donken kl 17. Blir iofs motorväg .... måste vara där bra tidigt om man ska få plats en dag som denna...
vågen skrev:jag drar ut nu. om någon vill möta upp så ring mig på 0707326721
hej!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!