Åkning i Tokholm under dagen?

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Nån som har lust att ta en liten tur under dagen eller är jag ensam om att ha planerat in semestern perfekt? ;) Tänkte inget turbo-tempo utan lagom fort i hettan.

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Plåtniklas skrev:
Nån som har lust att ta en liten tur under dagen eller är jag ensam om att ha planerat in semestern perfekt? ;) Tänkte inget turbo-tempo utan lagom fort i hettan.

jag är tokpå!

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
ok, jag ska dricka min livsviktiga första kopp kaffe för idag. :3freak

sNajgel

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2004
Hoj
XT660 stadsmoppe, Ktm200exc
Plåtniklas skrev:
På tok för varmt.. :galen siktar på en sväng ikväll istället, om det är nån som e sugen

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
tja, kanske det kanske.

Ska väl ut på dagen också, det blir inte så långa stopp när det är varmt. Funderar på en liten 20'mils runda norrut, har en väg jag vill undersöka lite mer där :)

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Kan inte köra under dagen men ikväll dock. Någon som hänger på till Rörken?

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
Biifer skrev:
Kan inte köra under dagen men ikväll dock. Någon som hänger på till Rörken?

JA! Dit åker vi :)

Har längtat efter det hur länge som helst nu men alltid har det varit dåligt väder eller så har jag glömt.

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
Spinky Spendrup skrev:
Man får inte köra på Rörken med IF va?

borde man få eftersom trafikförsäkringen gäller hur du än gör.

jag tänker iallafall åka dit, ta teorin och prata med dom.

edit: jag har IF och har pratat med dom om detta för ett tag sen. Enl. honom jag pratade med så gäller ALLTID trafikförsäkringen.

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
äh!

jag byter om nu och drar ut. Börjar med bogesund och sen blir det antagligen gamla vägen mot Åkersberga, förbi mot Össeby-Garn sen upp mot bergshamra. Därefter är det lite transportväg mot Finsta där det är en riktigt rolig väg mot Rimbo. Sen finns det massor av alternativ hem igen.
byter om nu, kollar tråden om 5 ~10 minuter

Barba

Med lem
Gick med
12 May 2004
Hoj
Noll
Har börjat jobba nu igen men ska åka till Rörken i afton. Tänkte ta en burgare i Väsby och rulla från donken kl 17. Blir iofs motorväg .... måste vara där bra tidigt om man ska få plats en dag som denna...

Btw, nästan helt övertygad att IF-folk inte får köra. Inte HELT säker men nästan ... åk dit och snacka med farbrödera, eller banka på dansken, han vet.

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
jag drar ut nu. om någon vill möta upp så ring mig på 0707326721

hej!

DucceMike

Former M900D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000rr -08 Fullsmetad Banhoj + CBR1000RR SP 2016 Ten Kate Ready To Race
I dag kan jag inte komma iväg förrän 13:30. Kanske i kväll eller någon annan gång/gånger i veckan då det är semester :yoparty

/Mike

Spinky Spendrup

Fylld med messmör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En fuling
Barba skrev:
Btw, nästan helt övertygad att IF-folk inte får köra. Inte HELT säker men nästan ... åk dit och snacka med farbrödera, eller banka på dansken, han vet.

Verkar inte bättre, glodde igenom den dokumentation som fanns. Och det såg ju inte så bra ut. Får dra en repa själv istället.

Gammalågalen

Med lem
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
Sucka DR650 vinter-ök, Traja TT600 03
Barba skrev:
... Tänkte ta en burgare i Väsby och rulla från donken kl 17. Blir iofs motorväg .... måste vara där bra tidigt om man ska få plats en dag som denna...

Donken Väsby kl. 17 för vidare transport mot Rörken sounds great.

Btw, var det du som käkade snickers på färjan Rindö - Vaxholm igår kväll?

/GoG

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Då är det bestämt. Donken Upplandsväsby, Kl: 16:45-17:00. En snabb burgare, tanka lite kanske, och sen avfärd mot Muppsala. Motorväg är skit men vi kan ta den gamla vägen hem :)

Edit: Nu sticker jag och badar! 22 grader i vattnet och 29 i luften. :yoparty

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...