Ångest

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Jaha nu ska jag skriva ett sånt där inlägg som kanske mest hör hemma på någon bil sajt eller nått. Men detta är en riktig snyft historia.

Nu för någon timme eller tre sedan hr jag sålt min kära trogne vapendragare til bil. Min Seat ibiza Gti har nu bytt ägare. Å va jag kommer sakna honom, alla stunder på dom långa motor vägarna, gångerna vi piskat andra bilar tillsammans. Alla mys stunder vi haft ihop. Minns du den gången vi va ute i 26minus och jag glömde inner belysningen tänd. Jag va sen som sören till jobbet, vakna och tog en ultra snabb uppstigning ur sängen. Fort ut och där ser jag i mörkret att det lyser, du va så snäll att du starta utan knussel eller starthjälp. Minns hur mycket jag klappa dej på instrumentbrädan för att du räddade mej.

ÅÅÅÅ efter 5års tid ihop så är det svårt att skilljas, hoppas nästa ägare tar hand om dej och klappar dej med jämna mellan rum. Puss på dej min El Diablo rojo.

Mekus

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HyrKalsong 650 GT Comet
Jag skiljdes från min Ibiza Cupra2 strax efter jul så jag vet vad du går igenom, efter 4 års äktenskap så var det dags att gå vidare :(

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Det här är en stor separation. Bilen är i oxblods metallic och jag har aldrig sett en annan i denna färg.

Varför är man så dum och går och kärar ned sig i fordon. Men enligt mej så har dom känslor och talar till en. Hoppas detta går över efter några månader och jag hittar en ny livs kamrat. Fast jag behöver ju inget nytt förhållande, därför jag sålde honom.

Mekus. Bra att vi är flera som delar denna sorg och saknad.

MBGIRL

Hel och glad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
fd. Hornet-S 600 -01
Qwerty skrev:
Jaha nu ska jag skriva ett sånt där inlägg som kanske mest hör hemma på någon bil sajt eller nått. Men detta är en riktig snyft historia.

Nu för någon timme eller tre sedan hr jag sålt min kära trogne vapendragare til bil. Min Seat ibiza Gti har nu bytt ägare. Å va jag kommer sakna honom, alla stunder på dom långa motor vägarna, gångerna vi piskat andra bilar tillsammans. Alla mys stunder vi haft ihop. Minns du den gången vi va ute i 26minus och jag glömde inner belysningen tänd. Jag va sen som sören till jobbet, vakna och tog en ultra snabb uppstigning ur sängen. Fort ut och där ser jag i mörkret att det lyser, du va så snäll att du starta utan knussel eller starthjälp. Minns hur mycket jag klappa dej på instrumentbrädan för att du räddade mej.

ÅÅÅÅ efter 5års tid ihop så är det svårt att skilljas, hoppas nästa ägare tar hand om dej och klappar dej med jämna mellan rum. Puss på dej min El Diablo rojo.

Hahahaa *asg*
Rolig läsning...sorry att jag inte é lika känslig på den biten *S*

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Re: Re: Ångest

Du kanske kan ha en klausul i säljes kontraktet som säger att du har rätt till minst ett besök i veckan :rolleyes:

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning