ÅRE v.6 "Rix FM Veckan"

Brink_of_Sweden

All.Cops.Are.Bastards
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Yamaha YZF R1 -08
Som rubriken lyder...vilka ska dit??

Vi är ett gäng på 6 pers (4 bikers..."God bless the others"..:gnissla ) som ska dit o kommer bo på Åre Fjällby rum507 som ligger ca: 50m ifrån VM8:an :yoparty :tuttar :banana :fyllisar

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ähh, det är väl bara reklam och popmusik de spelar ändå antar jag?

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Jag börjar min jobbperiod på tisdagen den veckan så jag är gärna på.

sveaolle

Ny medlem
Gick med
31 Oct 2008
Hoj
r1
Fy fan. Inte avis på er. Inte funderat på nattåget?
Jaja, ha så kul. Själv glider jag upp i slutet av mars! Betydligt bättre väder och garanterat öppet på skutan om det inte blåser!

jag o 3 andra kompisar körde från trelleborg förra året v6 när de rix fm vecka :)
tror de va ca 130 mil lagom segt hade oturen att de va konstans snöstorn halva vägen också hehe:)

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
När jag körde till åre brukade jag alltid köra på natten. Visserligen så jobbade jag där så jag var där i 5 månader så det var värt att ta med bilen men aldrig jag skulle göra det för en vecka. Flyg eller tåg är det som gäller!

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Ja, Slisk FM får mig att fly från vad som helst :gnissla Det känns ju iaf inte som att den veckan går ut på skidåkning, utan bara en dyrare fleradagarsfylla... Till glädje för Pripps å dom som gör klamydiapiller :D

Efter flera års utveckling introducerar Borsiin Medical Sunny Beach kittet för alla ungdomar som åker till sunnybeach/alanya/kos/Åre osv....

Alla vet att cheyer snokar i folks badrumskåp. Rensa därför ut det helt och ställ in kittet bestående av:
Azitromax - Antibiotika mot klamme/gonne
Norlevo- Dagenefterpiller
Combivir- Bromsmedicin mot HIV
Descutan- Huddesinfektion när man känner sig smutsig efter ett fulligg
2 par latexhandskar

Då damen inser att du är en ansvarstagande herre som sätter säkerheten i främsta rummet blir det ligga av direckt.....

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
V 3 är bäst i Åre, då är det studentveckan och busslaster med hurtiga norskor fyller på.

Brink_of_Sweden

All.Cops.Are.Bastards
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Yamaha YZF R1 -08
Fy fan. Inte avis på er. Inte funderat på nattåget?
Jaja, ha så kul. Själv glider jag upp i slutet av mars! Betydligt bättre väder och garanterat öppet på skutan om det inte blåser!

Har tagit tåg en gång tidigare...(fira nyår i Åre 06-07...dåligt med snö då :mad:)
Har inte helt koll på läget men skutan är den liften som går till den lååånga backen lr hur?? ifs så ska den öppna på fredagen...:gnissla )

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Efter flera års utveckling introducerar Borsiin Medical Sunny Beach kittet för alla ungdomar som åker till sunnybeach/alanya/kos/Åre osv....

Alla vet att cheyer snokar i folks badrumskåp. Rensa därför ut det helt och ställ in kittet bestående av:
Azitromax - Antibiotika mot klamme/gonne
Norlevo- Dagenefterpiller
Combivir- Bromsmedicin mot HIV
Descutan- Huddesinfektion när man känner sig smutsig efter ett fulligg
2 par latexhandskar

Då damen inser att du är en ansvarstagande herre som sätter säkerheten i främsta rummet blir det ligga av direckt.....
Ja, just bromsmedicin mot HIV måste ju vara tidernas största turn on :D

Brink_of_Sweden

All.Cops.Are.Bastards
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Yamaha YZF R1 -08
V 3 är bäst i Åre, då är det studentveckan och busslaster med hurtiga norskor fyller på.

hmm...kanske ska boka annorlunda nästa gång...fattar inte varför dom åker hit dock...har dom inget eget i Norge?? men varför klaga...dom är jue rätt porriga en del...:tuttar :yoparty

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*

Eftersom det är 3 veckor så fyller jag på med v4 och v5 oxå. Vill man åka o bo billigt ska man åka dessa veckor. Då får man liftkort och boende för 1600 sön-tors + att nån från studentveckan brukar komma med lite käk från sponsorerna!!:tummenupp

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
sämre PR-dynga än "tjitt-fm" i åre eller sälen eller vart fan de nu e finns inte.

Just ÅRE är riktigt kass, åkningen hör till en av de bättre plejsen i landet men resten whatso EVER! suger fetpung! Intressant är att i år har bengen fått tillstånd att inrätta ett tillfälligt häkte bestående av en 20fots-container!! inredd med lite skit för o slippa pendla med packet till ö-sund. :D

tyvärr folk, ÅRE är "overpriced and underdelivered"..
/J

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
sämre PR-dynga än "tjitt-fm" i åre eller sälen eller vart fan de nu e finns inte.

Just ÅRE är riktigt kass, åkningen hör till en av de bättre plejsen i landet men resten whatso EVER! suger fetpung! Intressant är att i år har bengen fått tillstånd att inrätta ett tillfälligt häkte bestående av en 20fots-container!! inredd med lite skit för o slippa pendla med packet till ö-sund. :D

/J

Jag har bara varit där på genomresa men det jag såg då var inte så imponerande direkt. Trysil före Åre alla dagar i veckan, åkningen vet jag däremot inte så mycket om...

Brink_of_Sweden

All.Cops.Are.Bastards
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Yamaha YZF R1 -08

/J

Bengen?? vem/vad är det??

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...