Med risk för påhopp och hot, jag kan tänka mej en kattfälla på tomten så betala för en är inte att tänka på!hornet oskar skrev:Köp en katt jag köpte min för 1 krona!
Davve84 skrev:bra jobbat !!
Vi hadde en råtta på jobbet som käkade upp bastun , köket o halva lagret !!!
grattis i alla fall!!!!
haha aa men fan en råtta kan ställa till de assåMr B skrev:Måste ha varit en riktig baddare till råtta som käkade så mycket ... *asg*
Bättre med en inne som pissar ut än en ute som pissar in, sas.Fredde Meck skrev:Med risk för påhopp och hot, jag kan tänka mej en kattfälla på tomten så betala för en är inte att tänka på!
Dom skiter och pissar i min son's sandlåda, det ska bestraffas hårt!Ugluk skrev:Bättre med en inne som pissar ut än en ute som pissar in, sas.
Om man inte är allergisk då.
Zana skrev:När jag hade problem med råttor snickrade jag ihop en falla/bur och släppte ut dom i skogen där dom inte stör någon...
behöver man inte döda, ska man inte döda!!!
Zana skrev:När jag hade problem med råttor snickrade jag ihop en falla/bur och släppte ut dom i skogen där dom inte stör någon...
behöver man inte döda, ska man inte döda!!!
Musen blev rätt lurad också, den fick inte ens smaka på salami'n i fällan!UrbanTiger skrev:Fan, trodde du hade fått en annan sorts mus på kroken![]()
Sluta luras![]()
UrbanTiger skrev:Du är bara grym mot dom små liven![]()
hållundan skrev:sanning
Hård mot de hårda!!
Ludde skrev:haha, Hållis har blivigt upplärd av Löjtnant (eller vad var han?) Tyrsing...![]()
Fast där var det kanske mer "Hård mot de mjuka"![]()
HA DE GÔTT
Fredde Meck skrev:Dom skiter och pissar i min son's sandlåda, det ska bestraffas hårt!
Jag ska fånga alla möss och slänga dom så alla kattjävlar får svälta när dom är ute!!![]()
(är lite allergisk också)
Fredde Meck skrev:Jag har funderat på den typen av burar, men jag passar på att straffa katterna genom att avliva och kassera mössen.![]()
......närå, en "vanlig" fälla kostar 5:- på ICA Maxi, dom "vänliga" fällorna ca 100:- så det är inget svårt val. Möss är skadedjur.
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!