Årets MOZZ-tischa är här! Köp dig sommarfin!

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
BORTTAGET PGA KLANTIGHET!!!!:mad:

Last edited:

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
PS: Jag väger 81kg och är 186 cm. Tröjan jag har på mig är en M, och den sitter lite lagom tight sådär som man vill ha det under skinnstället; inga veck och korvar någonstans!:)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Den där listan med namn på framsidan förpliktigar. Du har väl sagt åt Rossi (och hans kompanjoner) att han (de) får skärpa sig om han ska få va med? :hihi

Last edited:

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
Då startar jag en tävling.

Jag swishade iväg 200 spänn för min MOZZ-Tischa

Försök att slå det :D

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Nu blev det lite krångligt här… min korrekturläsare har tabbar sig :huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet och stavat SCHWANTZ fel. Så jag stänger tråden här och återkommer när jag fixat till RÄTT tischa!!!! FAN!!!

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
Jag vill ha min beställda M med feltrycket !!!!

Kan ju bli en framtida Gul tre skilling banco ju.

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Hoj
600+650+800+1000x2
Jag kan också tänka mig en feltryckt! Jag ser det som en investering, precis som Yzf R1.

Jag kan inte Swisha, men fixa en M till mig så kommer pengarna!

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
Jag kan också tänka mig en feltryckt! Jag ser det som en investering, precis som Yzf R1.

Jag kan inte Swisha, men fixa en M till mig så kommer pengarna!

Hallå där

om några år kommer man kunna sälja sin Mozz-Tischa med feltryck för en sådär 385 miljoner kronor - Men de pengarna är MINA :kär

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
FIFAN VAD JAG ÄLSKAR ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:kär:kär:kär:kär:kär:kär:kär:krama:krama:krama:krama:krama:krama

Nu kan jag gå och lägga mig med ett leende på läpparna! FIFAN!!!! Jag blir glad!!!!

PeteR1

Gick med
30 Aug 2012
Hoj
600+650+800+1000x2
FIFAN VAD JAG ÄLSKAR ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:kär:kär:kär:kär:kär:kär:kär:krama:krama:krama:krama:krama:krama

Nu kan jag gå och lägga mig med ett leende på läpparna! FIFAN!!!! Jag blir glad!!!!

Och vi älzzkar dig! Bara därför vill jag ha äkta Mozzvett på min feltryckzztischa. Då blir den värd ännu mycket mer än Yzf R1:s tischa. De pengarna är mina! Dessutom kommer jag att kunna skörda DNA ur zzvetten i framtiden och klona fram egna små Mozzar som kör in pengar till pappa så min pension löser sig.
:banana

MOZ for PRISSIDENT

:yoparty

besök gärna www.svenskadyslexiföreningenisverige.se det lär vara den föreningen med minst antal besökare på sin hemsida i hela Sverige

Jag skrattar så jag gråter och magen krampar värre än efter en genomtittning av "Tre mil norr om Molkom" med salongsfylla! (Titeln på filmen är för övrigt bland de mest misslyckade översättningarna någonsin!)

Länken fonka inte... :(

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Nu har JAG kramp i magen!!!! Jag skrattar så min fru kommer och undrar vaffan jag gör, så nu har jag satt in henne i situationen, och nu sitter HON och skrattar så hon gråter!!!! FIFAN, jag är alldeles svettig, nu måste jag duscha en gång till!!!

:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
Okej PittR1 :krama

Jag tänkte - Nä det var FÖR lågt (även för att vara mig) så jag redigerade det snabbt som fasen, men som sagt det var för sent :)

PeteR1

Gick med
30 Aug 2012
Hoj
600+650+800+1000x2

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Okej PittR1 :krama

Jag tänkte - Nä det var FÖR lågt (även för att vara mig) så jag redigerade det snabbt som fasen, men som sagt det var för sent :)

Jag tyckte/tycker det var schitkul med ditt inlägg och skrattar fortfarande åt det. Kanske på grund av att jag är en DJÄVEL på att stava och kan ALLA ord!!!! Just detta fallet faktiskt illustrerar dock VÄL den brist som jag gång efter annan konstaterar att jag lider av, nämligen partiell ADHD så som det beskrivs i första meningen här http://www.1177.se/Halland/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Adhd/
"Att man ofta gör saker utan att tänka efter först" :):):)

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...