Man brukar väl få ett mail om saken (?). Som man självklart missar, glömmer eller nåt likvärdigtDeagol skrev:2588553Nån som vet när hur den skall betalas in ?
Vill ju INTE MISSA !
Jo, veckan efter sista körningen. Precis som man skall. Skojade bara i mitt förra inläggRobz skrev:2588744Vah!!?? - har ni inte betalt in än??
Robz skrev:2589268Nope... inte i år...
Undrar hur många som missat......
Robz skrev:2589268Nope... inte i år...
Undrar hur många som missat......
OKi - end of Irony... tyckte smilisen förmedlade detta.Kurvmakaren skrev:2589285Jasså? Vem har bestämt så?
Robz skrev:2589347OKi - end of Irony... tyckte smilisen förmedlade detta.
Sorry!!! rofl)Deagol skrev:2589369
Fan Robz man skämtar inte om sånt. Allvarliga grejor jue. *garvar*
Nåja jag har pröjsat 250 nu såom den höjs så får jag komplettera
Bingo skrev:2589392Men vaffan, kommer du här och förstör det roliga
Japp - förstod det efter ditt inlägg - jag o förmodar Bingo, bjuder även dig o Jane på en fika som avbön...Kurvmakaren skrev:2589581Det roliga i det hela är att vi får sitta och dra en del postgiroinbetalningar som kanske inte blivt rätt inbetalda.
Mjo, får väl göra det...Robz skrev:2589601Japp - förstod det efter ditt inlägg - jag o förmodar Bingo, bjuder även dig o Jane på en fika som avbön...
Vad är det för avgörande frågor? Håller ni på och bereder dem för årsstämman, där avgörande frågor skall avgöras, eller är de avgörande i en annan meningKurvmakaren skrev:2589616Vi återkommer med mer info om detta när vi har klarat ut en del avgörande frågor inför nästa säsong.
Hyyyssscchh.... frågan är efter denna tråd, om du o jag är kvar...Bingo skrev:2589657Vad är det för avgörande frågor? Håller ni på och bereder dem för årsstämman, där avgörande frågor skall avgöras, eller är de avgörande i en annan mening
Jaha, så du tror att det är vårt medlemskap som är den "avgörande frågan"?Robz skrev:2589750Hyyyssscchh.... frågan är efter denna tråd, om du o jag är kvar...
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|