Årsmöte och fest 7:e feb

lundqvistm

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2007
Ort
Umeå
Hoj
kawasaki er6-f
Nu är det snart dags för årsmöte. Det går av stapeln den 7:e februari klockan 15 i klubblokalen. Vi hoppas på en bra uppslutning för att senare även ha årsmötesfest.

En del kommer nog att stanna på klubben efter årsmötet och starta upp festen med att beställa mat. 2008 års styrelse kommer att ta hand om baren.
 

Green virus

Rastar Ducatis...
Gick med
18 Aug 2007
Ort
Umeå
Hoj
Kawasaki ZX6R -05, FZ600s -02
Hoppas det blir stor uppslutning på mötet och ännu fler på festen..
Ta för faan å pallra er dit:fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar å sup med mig
 

-Freddy-

Guest
Det blir för övrigt Rikards sista fest här på ett tag innan han på söndagen åker till Götet för pilotutbildning. Kom och säg hejdå och ge han en lyckospark i arslet!
 

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
Jag kommer givetvis att vara där då jag är en del av de baransvariga och såklart är grymt sugen på att få i mig ett flak eller två... :fyllisar :yoparty :banana
 

graniskungen

www.umcc.nu
Gick med
9 Jan 2004
Ort
Úmeå
Hoj
Rgv250-89 såld,xj600-92såld,fzs600-03inlöst, suzuki gsf 650-09 såld MT-09
Klart man kommer på årsmötet hoppas många kommer och besatämmer vad för trevligt vi skal hitta på med klubben.Och en trevlig fest på umcc kann man ju inte missa väl möt där alla party sugna:yoparty :fyllisar
 

Järven

Loch Ness
Gick med
14 Jul 2006
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R 1100-92(såld) Yamaha FZ1-S
Typiskt att ni ska ha detta på min födelsedag av alla dagar men jag ska försöka styra släkten så jag hinner med möte och lite fest. Om någon vill ge mig en present så tycker jag om öl, bara så ni vet! Haha:fyllisar :rofl
 
Last edited:

-Freddy-

Guest
Klart du ska hinna med öldrickning med oss, jag ska ju faktiskt dricka öl för ovanlighetens skull.

Du förresten Järven, vad betyder loch ness egentligen? ;)
 

rikardo_

Ny medlem
Gick med
2 May 2008
Ort
Umeå
Hoj
2009, yamaha, r1
Jag kommer också och jag fyller år idag och om ni vill ge mig en present så gillar jag också öl:tummenupp

Patrik: Jag tror vi får ge bort ett öl kort åt varandra :krama
 

rogbo

Smygbusar när ingen ser...
Gick med
5 Jun 2008
Ort
Umeå
Hoj
07' FZ1SA 11' Z1000SX, 06' ZX10R, 15' S1000RR, -16' Thruxton R, -22´ Tiger Rally Pro, -22* Scrambler 1200XE, -01´TT600R
idag ja...

Gnurr, nog för att du fick presenten i fredags men nog borde jag kommit ihåg att gratta dig när vi sågs på TwoWheels idag... :va

Jaja, grattis mannen! :banana
 

rikardo_

Ny medlem
Gick med
2 May 2008
Ort
Umeå
Hoj
2009, yamaha, r1
Tack din present luktar svett nu och behöver tvättas. Snygg var det då:tummenupp
 

rogbo

Smygbusar när ingen ser...
Gick med
5 Jun 2008
Ort
Umeå
Hoj
07' FZ1SA 11' Z1000SX, 06' ZX10R, 15' S1000RR, -16' Thruxton R, -22´ Tiger Rally Pro, -22* Scrambler 1200XE, -01´TT600R
svettigt

Tack din present luktar svett nu och behöver tvättas. Snygg var det då:tummenupp

Svett är manligt...eller hur det nu var..:3freak

Kan nog ordna sig med helgen, verkar läge för att inte en dag för sent betala medlemavgift och hälsa på er :fyllisar i klubbstugan

/Roger
 

Wheels

Inte lika kul i år!
Gick med
17 Aug 2005
Ort
Umeå
Hoj
Fireblade 929
Kan nog ordna sig med helgen, verkar läge för att inte en dag för sent betala medlemavgift och hälsa på er :fyllisar i klubbstugan

Det är väl lämpligt för alla Umeås hojåkare att slanta in medlemsavgiften för 2009.
Alla är naturligtvis välkomna till klubben och våra körningar men för att få rösta och påverka vad vi ska pyssla med under 2009 så måste man vara medlem.

Sen är det ju alltid trevligt med en klubbfest. :banana
Jag kommer i alla fall. :fyllisar
 

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Nån som börjat förfesta?

Bara två dagar kvar nu :fyllisar
 
Nyheter
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

KTM presenterar en automatisk manuell växellåda

KTM presenterar sin automat...

Top