Biltema är ännu billigare! Och precis som Eviken får du ingen kunskap med på köpet!Kort o gott var köper man öhlin stötdämpare olja till vettigt pris?
I Sverige runt 400-500 litern
Ebay runt 200-300 litern+ frakt
Jäfla skillnad?
Gratulerar till dina handlare.Biltema är ännu billigare! Och precis som Eviken får du ingen kunskap med på köpet!
Handlar du "dyrt" av en handlare som säljer "dyr" olja kan det hända att det medföljer lite tips och erfarenheter på köpet!
Dj..la skillnad, därför är det "billiga" att föredra för de flesta!
Gratulerar till dina handlare.
Jag har i annat sammanhang skrivit en lista över firmor där jag fått bra bemötande. Gärna handlar. Se #143
https://www.sporthoj.com/forum/thre...inte-behåller-sina-kunder-avamc.256427/page-8
Var inne hos Johans MC som beklagade de inte hade inne vad jag sökte men tipsade om en annan MC-firma i närheten som kanske hade prylen ifråga.
Så jag åkte dit, beskrev vad jag ville ha och fick svaret:
Vad har den för artikelnummer ? Utan artikelnummer kan vi inte söka i systemet.
Så tänk på att ha med artikelnumret när du åker till den firman för att handla något annat än kläder.
Alla kan ha en dålig dag, därför skriver jag inte ut namnet på firman.
Hoppades nästan att du skulle dyka upp i tråden, bra tips! Nu är det ju sällan man behöver en hel liter gaffelolja åt gången, så hur håller den oljan sig i längden, om man öppnat förpackningen?Artikelnummer kan vara viktigt...Eftersom detta forum handlar om sporthojar och tråden handlar om framgafflar (även om de innehåller dämpsystem från Mupo) så finns ett uppenbart sådant - 1309. Världens bästa framgaffelolja till allt utom möjligtvis vinterenduro. Så bra att man till och med kan vinna MotoGP med den, har jag hört på ett internetforum...
Artikelnummer 1309-01 för enliters flaska och 1309-04 för fyraliters dunk. 386 SEK per liter för den förstnämnda och 347 SEK per liter för den andra, oprutat hos den svenske distributören MotoSpeed. Och till skillnad från merparten av internetbutikerna - den finns i lager för omedelbar leverans.
Jag betalar gärna annars hade jag int frågat om öhlin olja utan då nöjt med med biltema, som för övrigt har nästan exakt samma värde som hydraul oljan i våran grävmaskin? biltema rules ??Artikelnummer kan vara viktigt...Eftersom detta forum handlar om sporthojar och tråden handlar om framgafflar (även om de innehåller dämpsystem från Mupo) så finns ett uppenbart sådant - 1309. Världens bästa framgaffelolja till allt utom möjligtvis vinterenduro. Så bra att man till och med kan vinna MotoGP med den, har jag hört på ett internetforum...
Artikelnummer 1309-01 för enliters flaska och 1309-04 för fyraliters dunk. 386 SEK per liter för den förstnämnda och 347 SEK per liter för den andra, oprutat hos den svenske distributören MotoSpeed. Och till skillnad från merparten av internetbutikerna - den finns i lager för omedelbar leverans.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari