Öhlins, vart köpa i S-holm? Prislista?

Izze

There is no reality, only perception
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Teutonia Mistral S - 2007
Tja, rubriken säger väl allt! Om någon vet var det finns prisvärda (billiga vågar jag inte skriva) öhlinare blir jag inte ledsen heller :tummenupp

Tackar på förhand!
 

Izze

There is no reality, only perception
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Teutonia Mistral S - 2007
OLJEKYLD GSXR skrev:
Köpr Wilbers, www.wemi.nu :tummenupp :tummenupp :tummenupp Snacka med Jiwe här på forumet.

Jo dom ser fina ut :tummenupp
Men det är en amerikanare som dyker förbi Sverige i höst som undrar ifall han kan köpa Öhlinare billigare här än i staterna.
Finns det nån prislista för Wilbers, eller är det bara att ringa upp?
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Izze skrev:
Jo dom ser fina ut :tummenupp
Men det är en amerikanare som dyker förbi Sverige i höst som undrar ifall han kan köpa Öhlinare billigare här än i staterna.
Finns det nån prislista för Wilbers, eller är det bara att ringa upp?

Skicka ett mail till johan@wemi.nu så får du pris, men det är ju enklast om du kikar i produktkatalogen så att du vet vad du vill ha.
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
De är dyrare i Sverige bara för att de måste importeras. Ibland är de även slut hos importören, då får man vänta också. :rofl :rofl :rofl
 

SM 570 RR

Jaspilot, fotomodell, god ekonomi.
Gick med
5 May 2003
Ort
.
Hoj
Husqvarna 600
Öhlins är överreklamerade. Finns dämpare med bättre egenskaper till bättre pris.
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
McB skrev:
De är dyrare i Sverige bara för att de måste importeras. Ibland är de även slut hos importören, då får man vänta också. :rofl :rofl :rofl

MEn det är bara om man köper via KK Racing. :)
 

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Hojuppehåll
Goodstuff skrev:
Är du nöjd med din Wilbers? Jag har monterat min men ej kunnat provköra den. Lite synpunkter skulle vara kul!

För att återgå till frågan så är väl Stötdämparexperten ett bra val för Öhlins i Stockholm.

http://www.stotdamparexperten.nu

JAg har inte haft möjligheten att pressa så hårt när jag kör sols, mest för att jag har haft passagerare hela tiden :) MEN jag kan säga såhär: hojen blev ca 10 cm högre i bak :skrämd men trots det så är det stabilare!!!!!! Snabbstyrd är bara förnamnet :D Cykeln är stabilare, mer snabbstyrd och har bättre väghållning med Wilbers+passagerare än den hade med 7500-mil originalgrejor och solokörning!!!!!!! Ut och provkör för sjutton Goodstuff!!!!!!
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
OLJEKYLD GSXR skrev:
JAg har inte haft möjligheten att pressa så hårt när jag kör sols, mest för att jag har haft passagerare hela tiden :) MEN jag kan säga såhär: hojen blev ca 10 cm högre i bak :skrämd men trots det så är det stabilare!!!!!! Snabbstyrd är bara förnamnet :D Cykeln är stabilare, mer snabbstyrd och har bättre väghållning med Wilbers+passagerare än den hade med 7500-mil originalgrejor och solokörning!!!!!!! Ut och provkör för sjutton Goodstuff!!!!!!

Låter bra det där. Ska provas på bana i helgen.
 
Nyheter
Svenskt i Indians hojbyggarserie

I sjätte avsnittet av India...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

KTM presenterar 2025 års EXC-modeller

2025 års EXC-modeller från ...

ExploreBike: Gratis kurs för motorcykeläventyr

Nu kan du lära dig hur man ...

Husqvarna TE125 gör comeback

Husqvarna har fyllt på 2025...

Invigning MC Collection

Någon i folksamlingen på me...

Stenegärd på Tidö idag

Idag, den 18 juni, startar ...

Customiserade CL:s-modeller på Wheels and Waves

Honda presenterar 16 custom...

KTM fyller på med Enea Bastianini och Maverick Viñales

KTM har presenterat en helt...

Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Top