Önskar låna 2 röda Jeepdunkar i plåt 20L söndag 5/9 för en fotografering

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Hej!

Jag skall fota en fotoidé jag har och behöver låna två tomma röda jeepdunkar, gärna lite slitna och är de rostiga är det ett extra plus! Jag behöver låna dem under söndagen den 5/9 och du får dem åter samma dag utan att de använts mer än att bäras för att fångas på bild. Jag är ute efter två st. Här syns en bild på dunktypen jag är ute efter: http://www.biltema.se/ProductImages/39/large/39-161_l.jpg PM:a mig om du har en eller två att låna ut.

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Har en modern svart plastdunk att låna ut = )

Men tyvärr så har jag ingen röd bensindunk : (

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Om du orkar ta dig hit ut, så har jag just två stycken röda från Biltema :tummenupp

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Hej Tom!
Du har inga ärenden till SLU eller har du slutat jobba där? Har du någon anledning att åka till Uppsala de närmaste dagarna?

Om du orkar ta dig hit ut, så har jag just två stycken röda från Biltema :tummenupp

Har en modern svart plastdunk att låna ut = )

Men tyvärr så har jag ingen röd bensindunk : (

Anders, syftet med dunkarna är att de skall ingå i en fotoidé där varje beståndsdel är medvetet vald och i denna fotoidé finns ingen plats för plastdunkar. Tyvärr måste jag tacka nej till ditt erbjudande, jag har själv två st svarta plastdunkar men de duger inte. Röda plåtdunkar på 20L är det som söks!

Last edited:

TomK

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hej Tom!
Du har inga ärenden till SLU eller har du slutat jobba där? Har du någon anledning att åka till Uppsala de närmaste dagarna?

Inga turer till Uppsala som är planerat närmaste veckan. Nej, jag är inne på jobb nummer två efter att slutat vid SLU hösten -08 :)

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1000cc chokladbit från 2001
En har jag om du behöver, den andra tyvärr redan utlånad till Karlskoga... Står nånstans i Libro bäck å "skräpar". Dock varken rostig eller medfaren :rolleyes:

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Inga turer till Uppsala som är planerat närmaste veckan. Nej, jag är inne på jobb nummer två efter att slutat vid SLU hösten -08 :)

Hur ser dina dunkar ut Tom, är de slitna utvändigt? Ser de väldigt merfarna skulle det kanske vara värt en färd men är de nästan som nya så tackar jag för erbjudandet och letar vidare.

En har jag om du behöver, den andra tyvärr redan utlånad till Karlskoga... Står nånstans i Libro bäck å "skräpar". Dock varken rostig eller medfaren :rolleyes:

Jag har lyckats lokalisera en som är medfaren, nu kvarstår att hitta en till men skulle jag inte hitta en i sådant skick så kanske jag återkommer, din finns trots allt inom Uppsala.

Last edited:

Sb

Nånting händer, det är nåt skumt pågång
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Suzuki GSX-R1000 K8
Nu blir man ju nyfiken på att se resultatet :)

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Anders, syftet med dunkarna är att de skall ingå i en fotoidé där varje beståndsdel är medvetet vald och i denna fotoidé finns ingen plats för plastdunkar. Tyvärr måste jag tacka nej till ditt erbjudande, jag har själv två st svarta plastdunkar men de duger inte. Röda plåtdunkar på 20L är det som söks!

Jo, måste lära mig att ironi inte går så bra genom internet ; )

TomK

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hur ser dina dunkar ut Tom, är de slitna utvändigt? Ser de väldigt merfarna skulle det kanske vara värt en färd men är de nästan som nya så tackar jag för erbjudandet och letar vidare.

Viss patina efter många års användande, men ingen rost (jag tar ju ändå hand om grejerna ;) ). Färgen avskavd och lite repig. Kolla bilden.

Bifogat

• jeepdunkar.jpg
    jeepdunkar.jpg
    191.9 KB · Visningar: 66

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Viss patina efter många års användande, men ingen rost (jag tar ju ändå hand om grejerna ;) ). Färgen avskavd och lite repig. Kolla bilden.

Supernajs! :tummenupp Jag skall fundera lite, det är väldigt lockande... kommer du vara hemma lördag em?

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Jo, måste lära mig att ironi inte går så bra genom internet ; )

Mottagaren av svaret var både trött och helt insnöad på den perfekta bilden, lyckades inte göra någon tolkning alls av texten utan läste den rakt upp och ner :rolleyes:

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Fotograferingen gick lysande! Jag fick tag i en dunk och köpte en andra. Vi fotade på en liten väg mellan Västerby på 72an och Hagby nära 55an som bevisligen är hojvänlig då det passerade en och annan hoj där och ett par körde förbi i båda riktningarna. Nu återstår en del arbete i Photoshop för att få till den sista finishen. Modellen vi anlitade sminkades och fixades med hår i två timmar, bilen en Nissan 350z fick tre lager vax kvällen innan så en hel del arbete och förberedelser ligger till grund till det slutgiltiga resultatet. Precis som när en målare skapar en tavla så jobbar vi med dessa bilder och resultatet får ni vänta med att se tills det är klart.

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår