Har en Yamaha FZR 600 91a som jag råka ramla med lite försoktigt i förra väckan. Med endast spruckan backspegel trasig blinkers och ytterligare lite repor. Nu är frågan, skall jag jaga rätt på ny backspegel samt blinkers o bara ha hojen som den är menad att se ut eller skall jag försöka mig på ett Street fighter projekt? bör nämnas att även om jag väljer den enklare vägen och bara skaffar ny blinkers o backspegel så har hojen en hel del repor o små skavanker sedan tidigare så den är ändå inte vidare snygg.
Problemet med ett SF-projekt är att jag inte är den mest tekniske vad gäller motorcycklar och ännu värre är att jag saknar ett riktigt garage att "jobba" i.
Så finns det någon tapper själ där ute (i malmö trakten) som till synes har en händelselös vinter framförsig eller bara är sugen på att involvera sig i ett nytt projekt så hör hjärna av dig!
Andra tipps o ideer vad jag kan göra med hojen tages imot vänligen!
Problemet med ett SF-projekt är att jag inte är den mest tekniske vad gäller motorcycklar och ännu värre är att jag saknar ett riktigt garage att "jobba" i.
Så finns det någon tapper själ där ute (i malmö trakten) som till synes har en händelselös vinter framförsig eller bara är sugen på att involvera sig i ett nytt projekt så hör hjärna av dig!
Andra tipps o ideer vad jag kan göra med hojen tages imot vänligen!