Öppet hus Bike Trollhättan/GBG.

BjRR

Ny medlem
Gick med
4 Jan 2008
Hoj
För många
Hejsan, fått nys om öppet hus på Bike. De kallar det sin egen mc mässa med provkörningar av 2013 års modeller samt fyndgaranti på tillbehör och utrustning.

Har inte varit iväg på detta tidigare men funderar på att åka till trollhättan imorgon, någon som vart på detta tidigare år eller rent av besökt detta idag? Är det något som är värt att åka 100km för?
http://www.biketrollhattan.se/

Hoppas det inte klassas som reklam detta då jag inte har något med Bike att göra utan bara vill höra om era åsikter/erfarenheter.

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
Åk, det brukar vara bra. Sist jag var där gick jag ut med nytt ställ, hjälm o handskar. Blir det schysst väder är dom väldigt generösa med provkörningar. Kolla in vädret och ta med dina grejer om det verkar okej. Väl värt 10 mil.

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Även Carlbarks i Kumla kör öppet hus/mässa i helgen, för oss som har lite långt till vänsterkusten.

mrf

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2012
Hoj
08 CBR 1000 RR
Jag skall dit imorgon med tänkte jag. hoppas vädret håller i sig och att dom har bra väglag i Trollhättan!

BjRR

Ny medlem
Gick med
4 Jan 2008
Hoj
För många
Låter som bra betyg detta. Vilket Bike är störst, de i trollhättan eller GBG? Låter ju lockande med Borås mässan samtidigt, två flugor i en smäll!

Nalle74

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2008
Hoj
KTM 690 SMC-R -13, KTM 300 EXC -12, VTR1000F-98, m fl
jag skulle nog vilja påstå att Bike i trollhättan är butiken att besöka isf, det i göteborg är mer som en liten kiosk :) (har inte alla märken (bara yamaha och bwm i göteborg har jag för mig, liten butik osv)

BjRR

Ny medlem
Gick med
4 Jan 2008
Hoj
För många
jag skulle nog vilja påstå att Bike i trollhättan är butiken att besöka isf, det i göteborg är mer som en liten kiosk :) (har inte alla märken (bara yamaha och bwm i göteborg har jag för mig, liten butik osv)

Tack för det tipset! Då får det bli Trollhättan imorgon, är man fortfarande mc hungrig efter det så blir det mässan i Borås också! :tummenupp

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
Var på Mc-expot i Borås för två år sedan, då var det bedrövligt. I år ser det lite bättre, fler utställare och lite uppvisningar och sen kommer ju Toyman från forumet och ställer ut 10 hojar. Annars har dom en bar så helt bortkastat behöver det inte bli :öl

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum