Lasse skrev:Har fixat lite tjockare papper om vi ska sätta upp någon större plakat vid porten...har fixat ca: 250 m så det bör väl räcka. Blir det något över så är det perfekt till annat....typ täcka golvet under oljeläckande hojjar- levererar till klubben i morrn så de som skriver snyggt har nåt att göra.
Mell skrev:Så här är det. Vi bjuder på fika. Sen för att hitta till oss så gör du följande. När du kommer från Piteå så kommer du till ett rödljus. Där svänger du vänster. Sen följer du vägen några kilometer(kanske 4 km)till nästa rödljus. Där svänger du höger. Sen kör du på bakhjulet i 300 meter och svänger höger (innan rondellen). Du ser utryckningsljusen vid vägkanten. Då har du Ambulansstationen till vänster och ett stort hus till höger. Kör runt det högra huset tills du ser en massa cirklar i asfalten. Då är du framme.
Repetition: Vänster vid rödljus på E4:an. Sen nästa rödljus höger, sen första tänkabara avfart till höger igen och runda det högra huset. Framme!
http://www.umcc.nu/images/mainGfx/karta.jpg
Suzukiman skrev:Var att få trampa ifrån cbjorkman. Dagens revall möte
cbjorkman skrev:Jag gratulerade ju dig till segern efteråt också...bildbevis bifogat(du ser betydligt gladare ut än mig).
Suzukiman skrev:Som ett bevis på gått sportmanship bjuder jag dig på första ölen vid nästa klubbfest.
tl1000s skrev:Vem var det som segrade totalt i pedal-dragracingen ?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |