Öppet hus den 17:e

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Det börjar dra ihop sig till öppet hus.
Sprid denna info till alla ni känner och träffar.

Bifogat

• öppethusforum.jpg
    öppethusforum.jpg
    65.5 KB · Visningar: 330

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Passa på nu alla Umebor och besök oss på lördag!

Det blir bla tävling i cykeldragracing(med "vanlig" cykel) med mera med mera...fina priser utlovas också.

:rock

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Imorgon är det då dags för öppet hus på klubben!

Det mesta är nu fixat och klart så nu hoppas jag att ni dyker upp allihopa(såväl medlemmar som nya).

Lasse

Besökare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawa
Har fixat lite tjockare papper om vi ska sätta upp någon större plakat vid porten...har fixat ca: 250 m så det bör väl räcka. Blir det något över så är det perfekt till annat....typ täcka golvet under oljeläckande hojjar- levererar till klubben i morrn så de som skriver snyggt har nåt att göra. :tummenupp

Mell

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Lasse skrev:
Har fixat lite tjockare papper om vi ska sätta upp någon större plakat vid porten...har fixat ca: 250 m så det bör väl räcka. Blir det något över så är det perfekt till annat....typ täcka golvet under oljeläckande hojjar- levererar till klubben i morrn så de som skriver snyggt har nåt att göra. :tummenupp

Jobbar du på en typ pappersfabrik eller? :rolleyes:

Såg ni att det stod i VK att det är öppet hus hos oss i morgon. Gratisreklam! Inte illa. Hoppas bara att bullarna räcker.

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Som det ser ut nu på vädret så ska det ju bli bra väder imorgon.
Så en tjej & en kille från Piteå dyker nog upp, kan det finnas nå fika eller nått sånt att köpa där hos er. :tummenupp

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Ja just det ja, finns det nån länk till eran vägbeskrivning, som har bättre kvalla så man ser vad vägarna heter osv, prövade spara bilden på första inlägget, men när man zoomade så blev det bara "gröt" av det hela

Mell

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Så här är det. Vi bjuder på fika. Sen för att hitta till oss så gör du följande. När du kommer från Piteå så kommer du till ett rödljus. Där svänger du vänster. Sen följer du vägen några kilometer(kanske 4 km)till nästa rödljus. Där svänger du höger. Sen kör du på bakhjulet i 300 meter och svänger höger (innan rondellen). Du ser utryckningsljusen vid vägkanten. Då har du Ambulansstationen till vänster och ett stort hus till höger. Kör runt det högra huset tills du ser en massa cirklar i asfalten. Då är du framme.

Repetition: Vänster vid rödljus på E4:an. Sen nästa rödljus höger, sen första tänkabara avfart till höger igen och runda det högra huset. Framme!

http://www.umcc.nu/images/mainGfx/karta.jpg

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MELL, kan du PM ditt Mobnr. eller Fredde "rigor" W Mobnr, så har jag nån att ringa ifall vi kör fel :confused:

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mell skrev:
Så här är det. Vi bjuder på fika. Sen för att hitta till oss så gör du följande. När du kommer från Piteå så kommer du till ett rödljus. Där svänger du vänster. Sen följer du vägen några kilometer(kanske 4 km)till nästa rödljus. Där svänger du höger. Sen kör du på bakhjulet i 300 meter och svänger höger (innan rondellen). Du ser utryckningsljusen vid vägkanten. Då har du Ambulansstationen till vänster och ett stort hus till höger. Kör runt det högra huset tills du ser en massa cirklar i asfalten. Då är du framme.

Repetition: Vänster vid rödljus på E4:an. Sen nästa rödljus höger, sen första tänkabara avfart till höger igen och runda det högra huset. Framme!

http://www.umcc.nu/images/mainGfx/karta.jpg

Så när jag kommer från Piteå så är det första Rödljusen VÄNSTER & vid nästa Höger

Mell

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Correct! :tummenupp

Då kan du i princip känna lukten av klubben....

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Trots ett inte allt för nice väder, dock ingen nederbörd. Så tycker jag iaf att det var lyckat. Kul att se och prata med några nya ansikten. Hoppas på att se er även i fortsättningen. :hej
Min största behållning..förutom alla trevliga människor. Var att få trampa ifrån cbjorkman. Dagens revall möte, Suzuki vs Yamaha, R1000 vs R1, Sverige vs Finland :rock . Jag kommer att trycka in i "ditt" face resten av denna sommar vem som vann den uppgörelsen :D . Du kan få revanch nästa år. Lägg dig i träning...och pleas inga ursäkter nu. Du vet att jag gillar dig iaf.. :bow

Bilder från tillställningen kommer nog inom kort att hamna på våran hemsidahttp://www.umcc.nu .

Nä nu blir det några :öl :öl och sedan ta sig till Andreas för några fler :öl :öl .

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzukiman skrev:
Var att få trampa ifrån cbjorkman. Dagens revall möte

Jag fick en dålig start men det spelar mindre roll...du måste väl få vinna nån gång ibland också :D

Jag gratulerade ju dig till segern efteråt också...bildbevis bifogat(du ser betydligt gladare ut än mig).

Bifogat

• delete.jpg
    delete.jpg
    73.7 KB · Visningar: 165

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
cbjorkman skrev:
Jag gratulerade ju dig till segern efteråt också...bildbevis bifogat(du ser betydligt gladare ut än mig).

Klart jag är gladare, jag har ju vunnit :D :D :D
Som ett bevis på gått sportmanship bjuder jag dig på första ölen vid nästa klubbfest.

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...