Övningskörningsväst/skylt AKUT

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Hallå SH!

I torsdags blev jag av med min regskylt med tillhörande övningskörningsskylt (en sån liten). :huvet

I morgon ska jag till Knix på Tuvis och ser först nu att dom kräver att jag har en väst eller skylt under hela utbildningen. :( :dummer

Så finns det någon som har en väst eller skylt (liten!) till salu eller utlåning som jag kan hämta ikväll så vore jag evigt tacksam!

Helst norrort...

Fett chans en lördagkväll... men men, den som inget frågar får inget veta... :yoparty

Är det inte bara svänga in på närmsta mack, köpa en skylt och tejpa fast på stället?

Köp en vanlig bilskylt på macken och sätt fast den med band eller något. så du har den på ryggen.. nödlösning ivf. har sett endel åka så.

Är det inte bara svänga in på närmsta mack, köpa en skylt och tejpa fast på stället?

Köp en vanlig bilskylt på macken och sätt fast den med band eller något. så du har den på ryggen.. nödlösning ivf. har sett endel åka så.

Yes, det är en nödlösning. Men jag undviker det om jag kan. Kommer ju skämmas ögonen ur mig - ser så jävla luffigt ut. :huvet

Så du menar att en övningskörningsskylt som sitter på en gul väst ser tuffare ut?

Absolut inte. Men en väst ser iaf inte lika luffigt ut.

Och med väst tänker jag på en sådan här:

1017-2.jpg

Att köpa en väst och skylt separat och mikla ihop känns efterblivet. :dummer

Bäst vore ju skylten jag hade. :rolleyes:

skyltsmal.jpg

:tummenupp

Last edited:
Bäst du skaffar en väst, för det vore faktiskt fett pinsamt att synas med en bilskylt på ryggen. Ser riktigt luffigt ut :rofl

Äh vafan, en bil-skylt, stripea fast den på ett vanligt skärp och dra runt midjan.
Funkar och är mindre luffigt än en gul självlysande väst.

På tal om luffigt eller inte, den där lilla skylten är inte godkänd. Tänkte bara om det finns en riktig luffare till ordningsman på kursen som inte låter dig köra med en sådan.
Ledsamt om du vänt upp och ner på hela området för en skylt som du kanske inte får köra med.

Bara en tanke. Luffare emellan...

När jag övningskörde körde jag snygg hoodie säkerhetsnål och övningskörningsskylt fan som jag skämde ut mig:död

En annan tog två övningskörningsskyltar på varsin sida om en refläxväst ;) Funka baa fiint

Men det är ju pinsamt att skämma ut sig :gnissla:rodnar

Hehehe fy så hemskt om andra människor skulle tänka tanken att du är en luffare på en ny KTM med en tejpad skylt på ryggen :hihi

*/ ?>
Back