ännu en dryg stockholmare!

Vargasisarocker

Barnslig
Gick med
12 Nov 2007
Hoj
KTM Duke 2
Hej alla här,

har lite polare som hänger här jämt så det är väl bäst att även jag börjar med det :p

Köpte mig en Duke 2 på min födelsedag i våras, man måste ju ge sig själv presenter, ingen annan verkade sugen på att ge mig vad jag ville ha. Tog körkort i somras i västerås, grymt bra kurs där måste jag säga, ute och körde med libro och det kändes tryggt.

Bäst man masar sig bort mot motard delen av forumet och läser att man behöver veta och allt man egentligen inte behöver veta men ändå läser för att man är så skadad...

Vargasisarocker

Barnslig
Gick med
12 Nov 2007
Hoj
KTM Duke 2
jau allt er i lagi, en thu ert ekki ad tala islenskú :p försök förstå den, med din lilla kommentar där på isländska haha

Tack för välkommandet! Borde ta mig till Lunda nån gång i vår och kolla på alla hojar, var där och lärde mig åka på en parkering men aldrig när alla trickåkte och sånt

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
jau allt er i lagi, en thu ert ekki ad tala islenskú :p försök förstå den, med din lilla kommentar där på isländska haha

Tack för välkommandet! Borde ta mig till Lunda nån gång i vår och kolla på alla hojar, var där och lärde mig åka på en parkering men aldrig när alla trickåkte och sånt

Visste inte isländska var så lätt att förstå faktiskt.. har jag inte helt fel så är det väl något i stil med: Jadå allt är lugnt, jag visste inte att du förstod isländska? Väldigt välkommen till forumet iallafall :tummenupp

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...