äntligen gör metallica rätt.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
To All Our Friends in Metalli-land and the MetClub:

The rumors have been flying, web sites and message boards have been burning up and in the meantime, we found ourselves trying to cope with a most un-Metallica-like situation; the prospect of canceling a tour.

We're really sorry we've kept you hanging over the last few days. Here's the real deal - we've been going non-stop for the last 18 months with recording 'St. Anger', press, touring, and all the stuff that goes with that, and honestly, we're fried. To top it off, Lars has a rotator cuff injury that dates back to the 'Black' album touring days and it's flared up again in the last couple of weeks. So unfortunately we will have to miss out on touring in South America. Big time apologies go out to our friends in Brazil, Argentina, Chile, and all of you who were planning to travel there.

We know we've been unusually quiet, but before we announced anything, we wanted to make sure that we would 100% be able to keep our commitment to our Japanese friends. We are really psyched that with the extra rest and treatment that Lars and everyone else will get over the next few weeks, we will now be able to head over to Japan as scheduled.

Thanks for all your concerns and well wishes while we sorted this all out. We'll be back on the road soon.

Henke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå med 167hk -06:a
Trodde att jag skulle få läsa att de skulla lägga av.
Det hade varit rätt. De gör mest tafatta försök till att komma tillbaka och det svider när man har haft Metallica som favorit band sedan länge.
St.Anger är iofs. ett litet uppsving men ändå inte tillräckligt.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Henke skrev:
Trodde att jag skulle få läsa att de skulla lägga av.
Det hade varit rätt. De gör mest tafatta försök till att komma tillbaka och det svider när man har haft Metallica som favorit band sedan länge.
St.Anger är iofs. ett litet uppsving men ändå inte tillräckligt.
De borde bytt namn efter svarta. St. anger är :zpy, inte ett enda gitarrsolo ju

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
berggren_martin skrev:
De borde bytt namn efter svarta. St. anger är :zpy, inte ett enda gitarrsolo ju

Att ens göra ett album efter alla dessa år tycker jag är beundransvärt. De kan ju inte vara fattiga precis, så det är fan hårdrock.

Sen var ju inte St:Anger det bästa de har gjort.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
nä, st anger var INTE det bästa dom gjort...

men visst, det tyder ju på att gubbarna gillar att lira å inte bara gör det för stårlarna....

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
hållundan skrev:
nä, st anger var INTE det bästa dom gjort...

men visst, det tyder ju på att gubbarna gillar att lira å inte bara gör det för stårlarna....

anser ändå att St. anger är riktigt bra men att dom inte har solon på nya plattan är fan bara för synd :fatta!

collision

Guest
hållundan skrev:

Klart att de gör det för stålarna..
Varför var de annars så gnidna när Napster var på tapeten??
Jo för att de förlorade en massa pengar :fakta

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
collision skrev:
Klart att de gör det för stålarna..
Varför var de annars så gnidna när Napster var på tapeten??
Jo för att de förlorade en massa pengar :fakta
inte BARA skrev jag...

Sjävklart lirar dom för att dom får stash för det.... men kanske inte bara....

eller?!

:hej

Optimalt

+ + + + +
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
cbr 1000 -06
Dom skulle slutat efter black album...Skulle vart ett utmärkt slut på deras karriär.
St. Anger var ju imo enbart skränig och ingenting jag skulle svärta ner min metallica samling med liksom, Load var den senaste och verkar som att det kommer stanna där

Limstift

Flooork!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VTR 1000F Firestorm
Jag har lyssnat på dom länge och anser mig vara ett seriöst fan, men jag tycker faktiskt att dom skulle lagt av efter Load. När dom släppte REload så blev jag besviken, till och med namnet skriker ju upprepning.

Nyheter
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska