är det jag eller är sporthoj ovanligt långsamt ?

schneberger

Bannad
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
CC Dominator
har upplevt detta en tid och det är att mycket på sporthoj går väldigt trögt..

är det bara jag som har problem och upplever detta eller vet nån vad det beror på?.

vore intresant att veta

Josefine*

.....
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
R6 -00
Nä, är nog inte bara du... De senaste dagarna har det gått ej-så-snabbt, o för ovanlighetens skull kan jag varken skylla på dator el uppkoppling. :rolleyes: Eller?

Last edited:

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
jag upplever inte SH som trögt vare sig på jobbet eller hemma, ni som behöver rennsa era datorer på virus å spywarez :p

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
skit snack ni sitter på dåliga uppkopplingar bara :p

köp från företaget ja jobbar på TDC vetja :p

schneberger

Bannad
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
CC Dominator
jag upplever inte SH som trögt vare sig på jobbet eller hemma, ni som behöver rennsa era datorer på virus å spywarez :p

då måste du ha bytt från modem till adsl precis och vara överväldigad av hastigheten.. för inget annat går så segt som sporthoj.. allt annat går skitsnabbt.. sitter på 10mbit full duplex lina och att surfa sporthoj är som att åka modem ibland..

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Sorry asså. Jag har 2 serverar... en för web och en för mysql... men det går ändå segt. Jag får väl hyra in någon EXPERT som verkligen kan php o mysql och kan ställa in alla värden så optimalt som möjligt.

Det är när det snuddar på 800 online som det segar ihop sig.

2hjul

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
Honda z50 Monkeybike -74 Ktm 620
seegt. dom typ 45 sec för att komma hit från svara knappen :näsblod

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
då måste du ha bytt från modem till adsl precis och vara överväldigad av hastigheten.. för inget annat går så segt som sporthoj.. allt annat går skitsnabbt.. sitter på 10mbit full duplex lina och att surfa sporthoj är som att åka modem ibland..

hahaha nä inte direkt.. men era linor verkar inte så feta iom att de går segt för er :p

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Har väldigt bra lina (100MB) men har oxå märkt att det blivit väldigt segt under dom populära kvällstimmarna.

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Sorry asså. Jag har 2 serverar... en för web och en för mysql... men det går ändå segt. Jag får väl hyra in någon EXPERT som verkligen kan php o mysql och kan ställa in alla värden så optimalt som möjligt.

den hur ser det ut på bandberdden %ellet? iom att de segar ihop vid ca 800 users..

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Jag får väl skylla på att responstiden från Brasilien inte är den bästa. :tungan
Men visst går det slött. Lustigt tycker man då forumet inte har varit så aktivt nu på vinterhalvåret. Kanske servrarna som gått i ID? :confused:

Ubbejävel

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2006
Hoj
Predom Dezamet

Jo man har ju märkt att det är en viss skillnad på hur fort sidan går beroende på vilken tid på dygnet det är.. Mitt på dagen går det snabbt och fint men såhär framemot kvällen går det lite långsammare.. Populär sida! :)

Vapor

Hojgalen
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
R1 -06, KTM525sx-03, Yamaha XS400se -82
766 personer online just nu och det tog "bara" 24 sekunder att komma hit (till textrutan där jag svarar alltså) från jag tryckte på "svara knappen"

DaPirate

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
GSXR1000-K2 + 2 till

Av alla 1000-tals användare på Sporthoj så måste väl nån vara proffs och kunna hjälpa dig med detta? Lägg ut en blänkare på framsidan? :tummenupp

Engstrom

Bannad
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Vit Aprilia.
Äh, varför gnälla? det är ju faktist gratis :)

Swedie For king:tummenupp

Äh, varför gnälla? det är ju faktist gratis :)

Swedie For king:tummenupp

:edit
...Efter att ha tryckt på Skicka svar knappen och det tog 20 minuter innan något hände ändrar jag åsikt

:machinegu :D

Last edited:
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping