joel_dt125
The king of Dt
hej ja undrar vad ni tycker om en 125 e den värd att lägga ut sju tusen på jag har en dt 03 å vill trimma den med effekt rör (ska ha ) hehe å sen styla om den. tycker ni de e värt att lägga ut så mkt pengar på en hoj?
Tjet skrev:Vad är det som kostar så mycket?
Tjet skrev:Vad är det som kostar så mycket?
joel_dt125 skrev:trimm, blinkers, framstänka, framlyse, handtagsskydd.... de e väll de
joel_dt125 skrev:trimm, blinkers, framstänka, framlyse, handtagsskydd.... de e väll de
'Extreem_ skrev:7 papp?! Jag ska fixa min genom att köpa yz skärm (180, lämna in hos bekant på lack... Så den matchar hojen! Säg 320:- (polare...). Och en ljuddämpare, Dep Pipes (1100..
Det är cirka 1600:- för mys.
Vad kostar 7 papp?
/mvh Johan
joel_dt125 skrev:'
trimm 3000 framstänka 500 de e ktm blinkers fram bak 500 lyse 1000
joel_dt125 skrev:hej ja undrar vad ni tycker om en 125 e den värd att lägga ut sju tusen på jag har en dt 03 å vill trimma den med effekt rör (ska ha ) hehe å sen styla om den. tycker ni de e värt att lägga ut så mkt pengar på en hoj?
ORD! Fast på min är det orginal... Men det ska jag fixa, nån gång..granath_ skrev:inget bakljus?
det är ju fan det som är fulast på hela hojen, efter bög-läppen dock
KalleNorton skrev:ORD! Fast på min är det orginal... Men det ska jag fixa, nån gång..
nej! det är det absolut inte.joel_dt125 skrev:hej ja undrar vad ni tycker om en 125 e den värd att lägga ut sju tusen på jag har en dt 03 å vill trimma den med effekt rör (ska ha ) hehe å sen styla om den. tycker ni de e värt att lägga ut så mkt pengar på en hoj?
håller med.. vänta tills du har lite större maskin istället..RacerX skrev:nej! det är det absolut inte.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |