är folk kloka eller...

JOCKE34

Hondaflyer
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Honda CBR 600 RR -03
hej på er..gick just o satte mig på balkongen ohörde hur en båge kom rullande.
han gasa på lite på rakan utanför.
förvåningen kom när det satt en liten tjej i 7-8 årsåldern bakom.
och denna lilla tjej satt endast i linne,kjol och hjälm????????????
nu undrar jag....va fan tänker folk me..
även att det va 50-sträcka så kan ju faktiskt ALLT hända.
säger bara fyyy faaaaan..

Steinmeister

Har ingen hoj för hoj e gääj!
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
R6-06 till salu edition
Lyllos henne, slippa massa skydd och skit i värmen. Sen att hon satt bak e la ganska normalt om man åker med på en mc? :rolleyes:

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
Det är väl ungefär som alla fjortisar som åker runt på sina eu-mopeder!
Nästan varenda jävel kör ju runt i kjol eller shorts!

Körde förbi en moppe innan idag på en 90-väg! Moppen gjorde väl ca 60-65 och på sitter två fjortisbrudar i bara bh och nån kort kjol! :3freak

Steinmeister

Gick med
27 Jul 2005
Hoj
R6-06 till salu edition
Klabbe85 skrev:
2229069 Det är väl ungefär som alla fjortisar som åker runt på sina eu-mopeder!
Nästan varenda jävel kör ju runt i kjol eller shorts!

Körde förbi en moppe innan idag på en 90-väg! Moppen gjorde väl ca 60-65 och på sitter två fjortisbrudar i bara bh och nån kort kjol! :3freak

Detta skall uppmanas deras dumhet blir varat ögongodis :tuttar . (snuskgubba mode off)

Kocken

shit fan va knas!
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
daytona
ja har aldrig sett en eu moppe förare med skinnställ iaf. Å då har jag aldrig åkt eller gått förbi en mc olycka heller, men sett flera eu moppe olyckor där det låg folk kvar på gatan.

Gick med
10 Nov 2005
Hoj
Yamaha FZR 600 91 V&H
Steinmeister skrev:
2229073 Detta skall uppmanas deras dumhet blir varat ögongodis :tuttar . (snuskgubba mode off)

vad är det för fel på folk? var gick det snett?? Natten till idag så skulle jag och tjejen åka till en kompis för att titta på en 45 min lång film med bara mckraschar, jag och hon åkte i bilen och polarn på hojen bakom.

Så ser jag nåt som fortfarande inte gått bort från näthinnan!! Till min förvåning står en tjej cirka 15-17 år gammal (full) :fyllisar kanske, och strippdansar (tar sig på brösten etc) för oss i vägkorsningen ett stenkast från mitt hus!! Kan ju säga så här, han på hojen bakom hade svårt att hålla ögonen på vägen iaf :hihi

trasher84

Ny medlem
Gick med
28 May 2006
Hoj
Hypermotard
kamikaze.MC skrev:
2229227
Så ser jag nåt som fortfarande inte gått bort från näthinnan!! Till min förvåning står en tjej cirka 15-17 år gammal (full) :fyllisar kanske, och strippdansar (tar sig på brösten etc) för oss i vägkorsningen ett stenkast från mitt hus!! Kan ju säga så här, han på hojen bakom hade svårt att hålla ögonen på vägen iaf :hihi

Jag vill bo där du bor :D å andra sidan så gillar jag gammal käring mer haha :hihi

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Oansvarigt av föraren att inte ha mer vettiga skydd på sin passagerare.
Även den som kör. Visst är det varmt. Men hellre svettig än besöka akuten.
De som kör utan skinnställ har tydligen inte vurpat. Men den dagen de gör det kommer det att göra jävligt ont...!

Steinmeister

Gick med
27 Jul 2005
Hoj
R6-06 till salu edition
kamikaze.MC skrev:
2229227 vad är det för fel på folk? var gick det snett?? Natten till idag så skulle jag och tjejen åka till en kompis för att titta på en 45 min lång film med bara mckraschar, jag och hon åkte i bilen och polarn på hojen bakom.

15 och fylla :tummenupp .

Hoppas ni ser glimten i mitt öga?

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Bikerbitch skrev:
2229256
De som kör utan skinnställ har tydligen inte vurpat. Men den dagen de gör det kommer det att göra jävligt ont...!
Jag har förmodligen vurpat mera och hårdare än dig. Och senast i eftermiddags körde jag i bara T-shirt. Inga handskar hade jag heller.
Trots flera rödljuskörningar och sånt påväg hem till garaget gick det hur säkert som helst.

Edit: Det var inte BARA i t-shirt, jag hade jeans och skor på mig på mig med.

Steinmeister skrev:
2229268
Hoppas ni ser glimten i mitt öga?

Jag skiter väl i ditt öga, vart bor hon nånstans?

Steinmeister

Gick med
27 Jul 2005
Hoj
R6-06 till salu edition
Victor skrev:
2229277Jag skiter väl i ditt öga, vart bor hon nånstans?

Men tänk om jag har visiret nere, vad ska du göra då? :blah

Bikerbitch skrev:
2229256 Oansvarigt av föraren att inte ha mer vettiga skydd på sin passagerare.

Du ser inte det roliga med att du förespråkar skydd och samtidigt har samtliga (nästan) tillsalu? :)

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Victor skrev:
2229277 Jag har förmodligen vurpat mera och hårdare än dig. Och senast i eftermiddags körde jag i bara T-shirt. Inga handskar hade jag heller.
Trots flera rödljuskörningar och sånt påväg hem till garaget gick det hur säkert som helst.
Edit: Det var inte BARA i t-shirt, jag hade jeans och skor på mig på mig med.

Ja det har du säkert gjort. Har du alltid vurpat utan skyddskläder?
Tvivlar inte på att det går säkert när du kör. Det är alla andra man inte ska lita på. Alla får köra som de vill, jag tycker bara det är korkat.

Steinmeister skrev:
2229298Du ser inte det roliga med att du förespråkar skydd och samtidigt har samtliga (nästan) tillsalu? :)

Nej eftersom jag vet orsaken till att jag säljer grejerna ;)
Har ju skaffat nya grejer. Att köra med toruringstövlar på racerbanan är ingen hit, inte heller med handskar utan hårda skydd och skinnställ som är för stort :)

Danne_

Ny medlem
Gick med
30 May 2006
Hoj
Honda 900rr i nyskick
Bikerbitch skrev:

Är villig att hålla med dig! :) Folk är inte kloka och tänker inte längre än näsan räcker.
Va ute och körde med tjejen i dag och blev omkörd utav helvete av en R1 med kille och tjej utan ställ. Dom marchade lätt 200 .. Oansvarigt av föraren. Jag skulle aldrig köra utan ställ. Jag har en kompis som körde rakt in i ett traktor släp med bara jackan på sig.. Han såg inte så bra ut och ärren är kvar.

Perkidde

Evil mekes good karma
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
retta -99 och miniretta -04
jag körde enbart i shorts och hjälm i fredags.. dock så var det ju på campingen i high chaparral. nån mer som var där på tal om inget alls?

JOCKE34

Hondaflyer
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Honda CBR 600 RR -03
precis

håller med dig fullständigt..... :tummenupp
Bikerbitch skrev:

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Bikerbitch skrev:
2229326 Ja det har du säkert gjort. Har du alltid vurpat utan skyddskläder?
Nej, det har jag inte gjort heller. Man anpassar ju farten och körstilen efter hur odödlig man känner sig för stunden.
Och det tror jag de flesta gör, säkerligen även killen som trådskaparen såg.

Som JOCKE34 skrev:
nu undrar jag....va fan tänker folk me..
även att det va 50-sträcka så kan ju faktiskt ALLT hända.
säger bara fyyy faaaaan..

Jag delar inte eran upprördhet riktigt kan man väl säga.

Danne_ skrev:
2229343 Jag har en kompis som körde rakt in i ett traktor släp med bara jackan på sig.. Han såg inte så bra ut och ärren är kvar.

Nu ger jag snart upp. Är problemet att han körde utan ställ eller han krockade med en traktor? Vilken handling tror du han ångrade mest?

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
kamikaze.MC skrev:
2229227 vad är det för fel på folk? var gick det snett?? Natten till idag så skulle jag och tjejen åka till en kompis för att titta på en 45 min lång film med bara mckraschar, jag och hon åkte i bilen och polarn på hojen bakom.

fan att jag missade det :huvet

Höll förresten på att dö imorse när jag övade lågfartsbanan, HELVETE vad varmt Spy :zpy

EricMetal

aka Snickarn
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
VTR Fajerstårm
kamikaze.MC skrev:

Folk tar ju studenten nu så det e bara o titta o njuta,, mycket fina flickor, vitklädda kort kort och solbrända.. mumma :banana

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024