Tyvärr kan jag säga av erfarenhet att oavsett vilket lås du har eller hur många du har, vill asen ha hojen så tar dem hojen...
Asså... behöver absolut inte vara denna, men måste skriva av mig.
Kom hem runt 1700... på bjurslätts torg står några personer (vid vårdcentralen) och "meckar" med en sån. Ser att de plockat loss sadel och håller på med nåt.... såg på ett avstånd av ca 20m. Hinner tänka "hmm... stulen!?", men eftersom minst 1 av killarna bar mckläder så traska jag vidare...
Som sagt, behöver inte alls vara denna hoj... men men.... nu har jag skrivit det iaf![]()
Puh, vilken tur. Fick lite dåligt samvete där...."Budda" skrev:BRA med folk som observerar! Har sagt det förut, o säger det igen!
Det var dock bara jag som bytte (försökte byta) luftfilter på min nya, samtidigt som jag passade på o tjöta med 2 kompisar.![]()
Puh, vilken tur. Fick lite dåligt samvete där....
Grevegårdsvägen har ja fått ett tips om. Har nr men skriver inte ut i forumet om det inte stämmer riktigt.
BRA med folk som observerar! Har sagt det förut, o säger det igen!
Det var dock bara jag som bytte (försökte byta) luftfilter på min nya, samtidigt som jag passade på o tjöta med 2 kompisar.![]()
Tack alla svar mm. på högra plast kåpa e de repat så att de nästan ser ut som en 4, har även 12 volt utag vid styret som ägarn innan haft till gps he he.... blev stulen i surte 1,5 mil norr.. men frågan e den om man vill ha tillbaka den efter ev skit ungar kört sönder den![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |