Ja, kanske det! Beroende på väder och vind och vad som händer!jesper skrev:Någon som är sugen på att åka en sväng på lördag? Eller tänker alla kinnekulle-åkare sitta hemma och ladda upp batterierna...
Jag jobbar, men det är sista veckan nästa vecka sen har jag 4 veckors semester. Då blir det fint väder ocksåjesper skrev:Någon som är sugen på att åka en sväng på lördag? Eller tänker alla kinnekulle-åkare sitta hemma och ladda upp batterierna...
Då är vi minst två som är rädda om körkorten.. Antagligen kan vi lägga till JoS och Kongo också..hocke skrev:Jag är sugen, om det e ok att köra så man får behålla kortet, jag fick tillbaka det i onsdags efter 3 månaders rött kort
Blir det fjollåkning så skiter jag i det! Lugnt i stan, men sen ska det GASAS sa jag!Ugluk skrev:Då är vi minst två som är rädda om körkorten.. Antagligen kan vi lägga till JoS och Kongo också..
Gasa du, så kan du släppa av på gasen ibland så en vanlig dödlig kommer ifattKongo skrev:Blir det fjollåkning så skiter jag i det! Lugnt i stan, men sen ska det GASAS sa jag!
Kongo skrev:Blir det fjollåkning så skiter jag i det! Lugnt i stan, men sen ska det GASAS sa jag!
Vartifrån? (alltså vart åker vi ifrån)jesper skrev:Lite gasa ska det nog bli av, men räkna inte med något kreuger-tempo direkt
Avgångstid runt 12? Eller är det nån som inte har fått loss kudden ur ansiktet då?
TinaTjejen skrev:Vartifrån? (alltså vart åker vi ifrån)
n'Lasse skrev:Roadracingbanan mot Kisa! En upplevelse sponsrad av vägverket utöver det vanliga! Speciellt den sista halvan är helt gudomlig! Svepande högfartsböjar med perfekt asfalt!!
n'Lasse skrev:Det blir väl en 100 mil tur och retur så vi borde nog åka lite tidigare än 12...
jesper skrev:Lite gasa ska det nog bli av, men räkna inte med något kreuger-tempo direkt
Avgångstid runt 12? Eller är det nån som inte har fått loss kudden ur ansiktet då?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |