Förr så övade man vid parkeringen efter stängning på Coop(Gamla B&W) vid ikea, vet inte hur det ser ut där nu när det byggt fler butiker..Geckis skrev:2254047Nån som vet nått bra ställe runtomkring att kunna öva med koner och dylikt med? Har uppkörning snart så vill nöta in lite manöverbana.=)
Mvh Jocke
Geckis skrev:2254216KLockrent grabbar! Klarade teorin idag och skulle beställa prov. tro på fan att alla tider var i mitten av augusti Men hade sånt flyt så hon fick in en tid på tisdag i Gävle. Har kört cirka 150-180 mil med hojjen(övn.) Men har inte provat på kon banorna direkt. Hoppas att det kommer gå vägen. Vill inte vänta tills i augusti...
Nerå jag klararde det ju o hade honom så det går nog braBobbo V skrev:2254877Huva! i Gävle finns Sveriges grinigaste VV-kontrollants-gubbe! Jag skulle hellre vänta tills i augusti.
Lycka till på tisdag!
Bobbo V skrev:2254877Huva! i Gävle finns Sveriges grinigaste VV-kontrollants-gubbe! Jag skulle hellre vänta tills i augusti.
Lycka till på tisdag!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |