đŸ‡ŠđŸ‡± Albanien đŸ‡ŠđŸ‡±

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
😎 Nyss kommen till Albanien, liten rapport jag skrivit till min 🏍-grupp.

"✅ TĂ€nkte Ă€ckla er lite...😉 TĂ€nk att man kan för under 450 spĂ€nn ToR, flyga ner till AlbanienđŸ‡ŠđŸ‡± pĂ„ under 3 timmar (medvind) och fĂ„ detta vĂ€dret🌞 "Flygbussen" (Ryanair)✈ var lĂ„ngt ifrĂ„n fullbokad sĂ„ fick en hel rad sjĂ€lv slagga pĂ„ dĂ„ det var ett "fakirflyg", 05.45đŸ’€

✅ Men vĂ€l hĂ€r körde jag vansinnigt vilse (som vanligt)đŸ€Ż hela tiden med hyrbilen men fick se mycket bakom kulisserna redan nu👁👁 Man fĂ„r ta för sig i trafiken nĂ€r man kör hĂ€r kan tillĂ€ggas, lite stökigtđŸ‘č Beachen⛱ Ă€r nĂ€stan öde och skönt slippa dessa vandrande mĂ€nniskor med sitt mĂ„llösa gĂ„ende fram och tillbaka och stora magar. Runt 23 grader🌡 i vattnet som vi har globala uppvĂ€rmningen att tacka för och vi som kör fossildrivet hjĂ€lper till med😎

✅ SjĂ€lv lockar inte stranden annat Ă€n doppa tĂ„rna i vattnet sĂ„ redan redan lagt ut "krokar" om nĂ„gon har en 🏍 att lĂ„na/hyra ut. Ska vĂ€l trĂ€ffa dom senare idag om jag inte pimplar för mycket vin😆 Cheers!đŸ„‚ Livet ska levas, inte bara överlevas!đŸ„ł"

20241013_122846.jpgScreenshot_20241013_123101_Chrome.jpgFB_IMG_1728750404588.jpgFB_IMG_1727976421912.jpg
 

Tomas Lofterud

Avdankad murvel
Gick med
23 Jun 2005
Ort
Tokhult
Hoj
Triumph Sprint 900 -98, Honda Transalp -99, Yamaha FZ1 -07, Triumph Bonneville -65, Yamaha XT660R 2007
Ok kontrar med 20 grader i vattnet i Chioma (nÀra Pisa o Livorno) 22 i luften. Hem pÄ tisdag. Inte kört hoj.
 

Bifogat

  • IMG_5853.jpeg
    IMG_5853.jpeg
    3.2 MB · Visningar: 9

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Klart att beacherna Àr öde, dom har ju tagit fram tÀckjackan och toppluvan dÀr nere.

Jag Äkte ner och hÀlsade pÄ min pensionerade kollega i Nerja i februari ett Är, jag och han badade i havet, lokalbefolkningen hade dunvÀst...
(det var inte jÀttevarmt i vattnet faltiskt)
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför SötÀlje
Hoj
Engelska sporthojar
:tummenupp hela gÀnget, men icke karaktÀsdanande ÀndÄ att inte Äka hoj ner! :7peta
BĂ€ttring!

Nu Àr Peter lite Àldre men han Àr inte ensam om att inte köra motorcykel dÄ förhÄllandena inte Àr idealiska.
Vi som inte Àr lika bekvÀma finns och nÄgra av oss trÀffades i Barva, lite norr om Albanien. :hej

1728846030526.png
 
Nyheter
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 Ă„rs Honda CB1000 Hornet

2025 Ă„rs Honda CB1000 Horne...

GGN-trÀning med Stark Varg!

Nu gÀller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad hĂ€nder med ISR?

Efter en lÀngre tids förhan...

Honda NT1100 fÄr semi-aktiv fjÀdring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstÀrke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande Är lanserar ...

KTM kommer med automatlÄda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lÄn finansierar eldrivna motorcyklar frÄn Stark Future

Screenshot Europeiska in...

KTM presenterar en automatisk manuell vÀxellÄda

KTM presenterar sin automat...

Top