Finns inget som begrÀnsar mina turer med MC pÄ à land Men ett tips Àr för dig att leta upp en karta över cykelleder (gröna skyltar lÀngst vÀgarna som Àven motortrafik Àr tillÄten pÄ) som finns pÄ à land. Sen finns det enormt massa att uppleva se som mÄnga kanske missar. SÄklart kan jag bistÄ med det men listan blir jÀttelÄng... Jag har ju Àven ett gÀng ÄlÀnningar i gruppen som tar med oss pÄ grejor lite "back stage". Synd att du inte kan haka pÄ, du verkar vara en trevlig prick hÀr HÀr pÄ bilderna ett stÀlle med vidunderlig utsikt.Ingen möjlighet att haka pÄ, men planerar en à landstour till nÀsta Är.
SÄ jag tar tacksamt mot tips pÄ rutter och sevÀrda platser och objekt.
Konceptet kommer att vara - âĂ land by mopedâ, men det kanske inte Ă€r sĂ„ begrĂ€nsande jĂ€mfört med motorcykel?
Tack för tipsen.Finns inget som begrÀnsar mina turer med MC pÄ à land Men ett tips Àr för dig att leta upp en karta över cykelleder (gröna skyltar lÀngst vÀgarna som Àven motortrafik Àr tillÄten pÄ) som finns pÄ à land. Sen finns det enormt massa att uppleva se som mÄnga kanske missar. SÄklart kan jag bistÄ med det men listan blir jÀttelÄng... Jag har ju Àven ett gÀng ÄlÀnningar i gruppen som tar med oss pÄ grejor lite "back stage". Synd att du inte kan haka pÄ, du verkar vara en trevlig prick hÀr HÀr pÄ bilderna ett stÀlle med vidunderlig utsikt.
View attachment 495965View attachment 495966
NÀ, pÄ en och en halv timma sÄ gör du Ànde till Ànde i 50. Om inte snabbare.Tack för tipsen.
Och med begrÀnsande sÄ tÀnkte jag pÄ hastigheten, vi kommer att fÀrdas i max 50km/h, sÄ ibland kan det vara en begrÀnsande faktor jÀmfört med mc nÀr man planerar rutterna.
Fina vyer!
Ja, jag misstÀnkte det.NÀ, pÄ en och en halv timma sÄ gör du Ànde till Ànde i 50. Om inte snabbare.
Men ska du wheela över fÀrjsundet sÄ Àr du ju helrökt.
Tack! Men skÄl klockan 9 pÄ morgonen... Aha, det blev ett lÄng natt Men gÄr "fler tÄg pÄ tvÄ hjul" framöverOjojoj vad kul det hÀr ser ut att bli. Jag har dessvÀrre ingen ledighet dÄ, och att Àndra i schemat skulle resultera i baksmÀllor för mig senare. Jag kommer följa detta och lÄta mig inspireras. Mycket bra initiativ av Peter, skÄl pÄ dig.
Nya Triumph Speed TwinÂ
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|