Vi blir runt 35 deltagare i Är och jag har satt stopp för fler pga bÀrigheten pÄ bryggan Synd att du inte har möjlighet i Är...Jag hade gÀrna, men den dagen kommer jag jobba.
Vet att senast var det jÀttekul, var vÀl förra Äret dÄ vi blev kanske 25 pers, men sen efter regnet var vi runt 12. Det var jag som var 'italienaren' med min Caballero. Det var verkligen kul Àventyr genom den svenska landsbyggden.
Kul med stort intresse för riktiga aktiviteter i en vÀrld dÀr folk mest sitter fördjupade i sina olika skÀrmar!Vi blir runt 35 deltagare i Är och jag har satt stopp för fler pga bÀrigheten pÄ bryggan Synd att du inte har möjlighet i Är...View attachment 499673
HÀng pÄ det hÀr. Har nÄgra platser kvar.Kul med stort intresse för riktiga aktiviteter i en vÀrld dÀr folk mest sitter fördjupade i sina olika skÀrmar!
- Det var mycket svart i den dĂ€r bilden. Ăr det folk hĂ€rifrĂ„n SH?HĂ€ng pĂ„ det hĂ€r. Har nĂ„gra platser kvar.
đŠđœđSkördefesten Ă land 2024đđŠđœ
â ïž Ă terigen drar vi till Ă land och den fantastiskt trevliga Skördefesten. En vĂ€ldigt omtyckt tur och dĂ€r hela Ă land "gĂ„r man ur huse". MĂ„ste vara ute i god tid dĂ„ alla boenden börjar bli knökfulla. â ïž Jag har bokat boende pĂ„ "Hotell Esplanad" för 16 deltagare i dubbelrum. Boendet kostar för tvĂ„...www.sporthoj.com
View attachment 499679
Svart? "Spökplumpar" menar du som de flesta idag ser ut som idag? Jupp, nĂ„gra hĂ€r frĂ„n SH hĂ€nger pĂ„. Tog med mig runt 50 pers tidigare men hĂ„llt ner det nu. SĂ„ du Ă€r vĂ€lkommen och i bĂ€sta Ă€r ifall har du FB dĂ€r turen ligger ute. Men kan göra till dig som jag gör till "Old Badger" som ocksĂ„ vĂ€grar FB. Jag har FB enbart för mina event och det mediet. Började hĂ€r pĂ„ SH för massa Ă„r sen och dessa Ă landsturer.- Det var mycket svart i den dĂ€r bilden. Ăr det folk hĂ€rifrĂ„n SH?
Antalet omkomna i vÀgtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning dÀr Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmĂ€rkelse âSveriges nöjdaste privatkunderâ â igen
FörsÀkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 Ă„rs Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 Ärs sÀsong Àr Ka... |
|