🌞VĂ„ren nalkas...🏍

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
Lite lustigt detta med prognoser... NĂ€r man ser detta pĂ„ hösten Ă€r det dags att stĂ€lla in hojenđŸ„¶ och dagens Stocholmsprognos gör att man vill vill/kan Ă„ka ut och köra, oavsett😀 LĂ€ngtan kan göra mycket för sinnet...

View attachment 511163
Jag ska fÄ min axel opererad pÄ tisdag sÄ det blir fyra veckor enarmad i axellÄs och sedan rehabilitering.
Men som tur Àr har jag ingen SportHoj dÄ den motorcykeltypen inte gÄr att kör lÀngre strÀckor har jag förstÄtt av de som vet pÄ ett forum med samma namn. :fakta
Jag vurpade i maj förra Ă„ret men har kört bĂ„de lĂ„ngt och lĂ€nge. Och det bĂ„de inom och utanför vĂ„rt lands grĂ€nser...đŸ›”

Felix83

Never trust a fart on a motorcycle
Gick med
18 Jan 2022
Hoj
2017 Street Triple RS, 2006 CBF1000A
NÄgon mer som blir stressad nÀr vÄren börjar nÀrma sig men hojen/hojarna inte Àr klara för sÀsongen? Det Àr inte mycket som ska göras, ett par gaffeltÀtningar i mitt fall, men det rÀcker för att trigga min FOMO.

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
NÄgon mer som blir stressad nÀr vÄren börjar nÀrma sig men hojen/hojarna inte Àr klara för sÀsongen? Det Àr inte mycket som ska göras, ett par gaffeltÀtningar i mitt fall, men det rÀcker för att trigga min FOMO.
Ligger efter och min omvÄrdnad Àr mer Àn bara gaffeltÀtningar. Fullservice med en arm... :(

CBR1

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Feb 2015
Hoj
aprilia
SkÀrpning pojkar, lÄt nu först vÄrregnet komma och sen tar ni en öl till i vÀntan pÄ att termometern ska krypa upp till +15 innan ni rullar ut hojen.
Det ska vara skönt att köra hoj.

hannuse

NÀr resan Àr mÄlet
Gick med
4 Apr 2013
Hoj
13st Yamaha (och 3st Honda)
Men som tur Àr har jag ingen SportHoj
Trist.
Men om du skulle vilja tÀnja pÄ grÀnserna och prova en sÄ kan jag lösa det.
Med lite framförhÄllning sÄ kan jag fÀrdigstÀlla en sporthoj Är dig om du har vÀgarna förbi.
Om vÀgförhÄllande och sikt Àr goda, sÄ kan du till och med fÄ provköra helt sjÀlv, utan överinseende.

Virtuos

KEWKEN!
Gick med
7 Oct 2003
Hoj
ZX-7R Vrak -96, ZX-9R -01, 701E -17, 690RFR -09, HQV FE250 + FE350
Tur man har hojar att vÀlja pÄ. Sporthoj fÄr vÀnta ett tag till men grusmaskinerna gÄr redan varma :banana

Nyheter
Fiffig rÀddaren i nöden frÄn X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 Ă„r

I Ă„r firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 Ă„r

I Ă„r firar italienska motor...

RekordmÄnga nya personliga regskyltar

Under fjolÄret godkÀnde Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkĂ€nd av fordringsĂ€garna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

HojmÀssa i Halmstad den 2-3 mars

De tvÄ första dagarna i mar...

LÀngre bakstÀnka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

LÀngre bakstÀnka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk frÄn BigTwin o...