PeterDeleter
Gudomlig sporthojare
Hej pĂ„ er igen!
Lite vin i kroppen nu. Cheers!
Som nÄgra av er vet anordnar jag en del turer, men... MÀrker att folk faller ifrÄn av Älder, sjukdomar, död sen nÄgra Är tillbaka och svÄrt hitta "nytt blod" till turerna.
Ăr sjĂ€lv 63 bast och Ă€ter inga mediciner (Ă€n). Biologiskt under med tanke pĂ„ mitt leverne sĂ€ger mĂ„nga. Era tankar om er sjĂ€lva? Genomsnittliga Ă„ldern för oss MC-Ă„kare Ă€r ganska skyhög, tyvĂ€rr.
PS. Finns en plats kvar pga "bortfall" till Ă land ni finner i "Event/samĂ„kning". Hör av dig PM vid intresse. Tack för ordet och trevlig fortsatt helg ni som har det

Lite vin i kroppen nu. Cheers!

Som nÄgra av er vet anordnar jag en del turer, men... MÀrker att folk faller ifrÄn av Älder, sjukdomar, död sen nÄgra Är tillbaka och svÄrt hitta "nytt blod" till turerna.
Ăr sjĂ€lv 63 bast och Ă€ter inga mediciner (Ă€n). Biologiskt under med tanke pĂ„ mitt leverne sĂ€ger mĂ„nga. Era tankar om er sjĂ€lva? Genomsnittliga Ă„ldern för oss MC-Ă„kare Ă€r ganska skyhög, tyvĂ€rr.
PS. Finns en plats kvar pga "bortfall" till à land ni finner i "Event/samÄkning". Hör av dig PM vid intresse. Tack för ordet och trevlig fortsatt helg ni som har det

Last edited: