1:a Racet på LUNDA!

xx

"RWP"
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
1352cc
1:a racet!
Man behöver inte vara medlem för att få köra. Det kostar 30kr mer bara om man é icke medlem...... Kommer nu på torsdag att kosta 50kr för medl. För det får man köra hela dagen. i 5tim har man möjlighet att testa och köra stegar. För icke medl. så blir det 80 riksdaler. De andra Torsdagarna kommer det för medlemmar att kosta 20kr att köra och 50kr för icke medlemmar.

Torsdagen den 20/5-04 Kör vi mellan kl 11.00-16.00

/ Urmck

Ps. www.urmck.net

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Hur blev det med stuntandet då? Får jag inte slanga och göra stoppies så känns det lite onödigt att åka ut, blir nog svårt att låta bli båda dela om jag väl åker ut med... Annars ser jag fram mot en heldag och träna :tummenupp

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 660 ´03
Kommer å kikar lite, ska bli riktigt kul!

Det va riktigt roligt i söndags, bra ordnat! jag har nog glömt att säga det.

/Jocke

Bear

Snart så.......
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Avställd klassiker.
Är lite i valet och kvalet....
BMW klubben har ju körning på rörken samtidigt, vet inte vilket jag skall välja :va (vet förresten inte om jag ens är hemma den dagen... :rolleyes: )

Vilka klasser blir det ?
Blir det 201 meter eller/och 402 meter ?

Motorn är ju orörd sen förra året men kopplingen verkar bättre nu när jag inte kör på Castrol skit ! Så jag är ju lite sugen på att köra fort rakt fram samt att det brukar göra ont att köra med BMW klubben :näsblod

//B

TroLliS

Skrapar allt
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
Suzuki TL1000S
hmmm

Galne dansken
Skulle det inte vara för roligt om Svenska MWB klubben åkte dit efter sina övningar denna dag :tummenupp

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
TroLliS skrev:
hmmm

Galne dansken
Skulle det inte vara för roligt om Svenska MWB klubben åkte dit efter sina övningar denna dag :tummenupp

TroLHiss, du de ku kanske vär någonting - vi har ju faktist Streetrajset som Galningar redan när vi hade Barkaby Flygrakan en hel dag till vår BMWzz avrostning - kolla även seriös reportage: www.skyddsnätet.nu
Ifall du inte vill titta, men endast LYSSNA

Vi ka ju fråga Öhlins killen som kommer på Rörken om han ka ställa in fjädringen till Streetraktfram rajsing sen..

Det har ryktas att även BMW MC Marknadschefen och Co., nu kommer med på Ring Rörken och kollar på hur seriösa vi är :Bugar

Last edited:

TroLliS

Skrapar allt
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
Suzuki TL1000S
Galne Dansken skrev:
TroLHiss, du de ku kanske vär någonting - vi har ju faktist Streetrajset som Galningar redan när vi hade Barkaby Flygrakan en hel dag till vår BMWzz avrostning - kolla även seriös reportage: www.skyddsnätet.nu
Ifall du inte vill titta, men endast LYSSNA

Vi ka ju fråga Öhlins killen som kommer på Rörken om han ka ställa in fjädringen till Streetraktfram rajsing sen..

Det har ryktas att även BMW MC Marknadschefen och Co., nu kommer med på Ring Rörken och kollar på hur seriösa vi är :Bugar

åhhh fy då ska jag hålla tjäften om inställningar då :)
Å när det gäller drag med MWB så låter det bra Cooooooooolt :)

xx

"RWP"
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
1352cc
Bear skrev:
Är lite i valet och kvalet....
BMW klubben har ju körning på rörken samtidigt, vet inte vilket jag skall välja :va (vet förresten inte om jag ens är hemma den dagen... :rolleyes: )

Vilka klasser blir det ?
Blir det 201 meter eller/och 402 meter ?

Motorn är ju orörd sen förra året men kopplingen verkar bättre nu när jag inte kör på Castrol skit ! Så jag är ju lite sugen på att köra fort rakt fram samt att det brukar göra ont att köra med BMW klubben :näsblod

//B

So´m vanligt kommer vi köra alla möjliga sträckor. 201/402m då förstås. Har ju lite tid på oss då liksom...

xx

"RWP"
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
1352cc
Har tyvärr inte fått till det än för stuntandet. Men snart så......

Men korv och läsk finnes att köpa på plats.....

Varför inte testa lite när ni ändå är där. Kommer att få köra tster mellan kl:11.00 till 12.30 sedan lottar vi stegar beronde på vad för typer av folk vi har där.

Kör hårt och ha kul / xx

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Just nu känns det väl som att allt hänger på vädret.... :gnissla

Hoppas på sol och fint imorn då!

Lucky Luke

::::::::::::::::::::
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1100 XX med original reg.skylt
xx skrev:
Har tyvärr inte fått till det än för stuntandet. Men snart så......

Men korv och läsk finnes att köpa på plats.....

Varför inte testa lite när ni ändå är där. Kommer att få köra tster mellan kl:11.00 till 12.30 sedan lottar vi stegar beronde på vad för typer av folk vi har där.

Kör hårt och ha kul / xx

:gråta :4skrika :tråkad :näsblod

kortstubina

Rörkens egen Kioskis
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
spätta på en blackbird
Allt händer på samma dag :huvet fan i morgon skulle jag behöva klona mig till 5 personer för att hinna allt jag vill!

Tyvärr XX får du och alla andra klara er utan min fagra :confused: gestalt ute på lunda.

Lycka till med allt!
:tummenupp Bra jobbat fresten förra helgen!!! :tummenupp

xx

"RWP"
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
1352cc
Silwer skrev:
Jag måste väl inet presentera mig som publik?
Ville bara veta om det var inträde, det var det i helgen när det kördes konbana där.

Kostar inget att kika på oss....

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...