norrlansguld skrev:Kan ju knappast vara annat än handhavande fel om styrlagret kärvar?
Nä, det är livsfarligt att vingla mycket i låg fart när hojen ska parkeras vid Vängåvan, kanske en Öhlinare för 5500 kan hjälpa
norrlansguld skrev:Kan ju knappast vara annat än handhavande fel om styrlagret kärvar?
Abloy skrev:Nä, det är livsfarligt att vingla mycket i låg fart när hojen ska parkeras vid Vängåvan, kanske en Öhlinare för 5500 kan hjälpa
p.grip skrev:jamen, jamen, ok då, jag är värdelös.
Jag ska nog sluta köra hoj!
nej det ska jag inte, men däremot så ska jag nog provköra en Mean Streak imrogon!
p.grip skrev:jamen, jamen, ok då, jag är värdelös.
Jag ska nog sluta köra hoj!
nej det ska jag inte, men däremot så ska jag nog provköra en Mean Streak imrogon!
norrlansguld skrev:Ta ett par alvedon, dom är väl febernedsättande?
Titta under min profil så ser du att detta är mitt arbete, att spamma på sporthojp.grip skrev:Har ni inget jobb eller annat viktigt att sköta mer än att sitta här och spamma!!
norrlansguld skrev:Fel, det är en självrisk på 7000kr enligt säljaren på Yamahacenter.
Så det är heltklart billigare att kvadda deras hoj än min egen som är halvförsäkrad.
norrlansguld skrev:Ta ett par alvedon, dom är väl febernedsättande?
Abloy skrev:Inte sluta, du ska börja, att köra hoj alltså , alltså köra på riktigt
Så kanske du böir lika bra som mig, jag kan ju t.e.x. välta stillaståendes och andra trick som jag inte avslöjar, det är bara att öva och öva å så öva lite mer.
Tomasol skrev:Jag var där igår och fick priset 15000 i självrisk och ifjol var priset 17500:-
Skrev du under provkörningspappret där det står..........
Tomasol skrev:Jag har ett trick åt dig som jag har gjord under en större tillställning......en highsider i 5km/t flög som en vante och hur lyckas man med det.......jadu jag kan ja
Abloy skrev:De kanske gör en okulär besikning av förare och hoj och sen sätter självrisken
p.grip skrev:Inte lär dom ha kollat på norrlans hoj iallafall, då skulle han KANSKE fått köra en virago från 91!
Abloy skrev:Han måste ha dragit en fuling och lämnat hojen så att säljaren inte såg den och sen dragit någon rövarhistoria om att han lämnade 04:ans Kwaker på ovansidan om affären.
p.grip skrev:Ja en bra bit bort, den luktar lite konstigt ochså!
Abloy skrev:" även gixxer "
Tomasol skrev:Jag var där igår och fick priset 15000 i självrisk och ifjol var priset 17500:-
Skrev du under provkörningspappret där det står..........
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|