p.grip skrev:Ja just så luktar den!!
( Undra om jag törs åka hem idag, kanske ligger ett styrhuvud innanför dörn!!
Eller i sängen
Kan ju vara PET-flaskan som han klippt sönder och använder som ruta som luktar
p.grip skrev:Ja just så luktar den!!
( Undra om jag törs åka hem idag, kanske ligger ett styrhuvud innanför dörn!!
norrlansguld skrev:Jag skrev inte under något papper, frågade om han ville se körkortet, men det behövdes inte jag vet vem du är sa han sedan har vi ju kvar din hoj här som säkerhet.
Abloy skrev:Eller i sängen
Kan ju vara PET-flaskan som han klippt sönder och använder som ruta som luktar
norrlansguld skrev:Har vi gått över till att hacka på mig nu?
Har käkat upp min lunch nu på fikarasten och ser att det inte är så mycket att göra på jobbet, kanske ska åka bort på Moped och Motor och testa CBR1000.
norrlansguld skrev:Har vi gått över till att hacka på mig nu?
Har käkat upp min lunch nu på fikarasten och ser att det inte är så mycket att göra på jobbet, kanske ska åka bort på Moped och Motor och testa CBR1000.
Abloy skrev:Åk och prova om du har tid, själv ska jag gå och fika.
Pöss på er boys och vi ses till veckan.
Tomasol skrev:Åker du hoj ner till tokholm kan du ju visa dom där Potäterna några norrlandska trix
Abloy skrev:hihih, där har vi svarat varför du hade 7k i självrisk, det uppskattade värdet på din hoj alltså
p.grip skrev:Jag pratade nyss med dom och varnade för att låna ut nåt annat än en EU moppe åt killen som kommer på en Snusnuki i mint condition, så nån CBR-körning blir det inte idag serru!!
Det lät förresten som att min hoj började bli klar!! så ikväll blir dä åk av!!
Edit: inte kan jag stava heller!!
Tomasol skrev:Jag brukar ligga efter norrland på bana och plocka upp delar, en så kallad skrot kalle så sluta hacka på han när han inte är online och försvarar sig........fast kanske ni behöver hjälp
ooops där va han
Tomasol skrev:varför hålla på o provköra när man bara blir besviken, jag har insett att min hoj är snabbast och bäst........
öööööööö eller är jag insnöad nu
Abloy skrev:Vi får sätta oss ner någon gång och ta en fika och sen sitta och bräcka varandra med coola trick
Daniel-San skrev:Jag har ett satans kooolt trix!, ta en 800 meter långa raksträcka och safta in i en BUSS 300 meter in på den.
164 på rullen skrev:Hur fan långa bussar finns det i RSV land ,om man ska 300 meter in på den
Men det låter som ett koolt trick ! Vilken toppfart det måste va på aprillan för att komma så lååångt in
Daniel-San skrev:Ja eller så bussen kort och rakan var lång.
164 på rullen skrev:Ja ja jag fattar!! mobba p grip det var ju så vi kom överens om
Håller med särskilt när man såg hur det gick på moped o motorTomasol skrev:När det är en självrisk på Ca:15000 kr (yamahacenter) vid olycka då är det inte intressant att provköra.................
jacki skrev:Håller med särskilt när man såg hur det gick på moped o motor
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |